0

0

لیکویید استیکینگ به زنجیره هوشمند BNB اضافه خواهد شد

توسعه‌دهندگان شبکه BNB چین اعلام کردند با پایان یافتن کار شبکه BNB بیکن چین، قابلیت‌های آن به شبکه BNB اسمارت چین (BSC) منتقل می‌شود. به این ترتیب در هفته‌های آتی شاهد فعال شدن قابلیت لیکویید استیکینگ در بلاکچین BSC خواهیم بود.

علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

لیکویید استیکینگ نوع خاصی از استیکینگ است که در آن، کاربران به جای صرفا قفل کردن دارایی خود، در ازای شرایطی مشخص دارایی دیگری تحت عنوان لیکویید توکن دریافت می‌کنند و به جای ارز دیجیتال اصلی خود می‌توانند از آن در سایر پلتفرم‌ها استفاده کنند و سود مضاعفی کسب کنند.

تصمیم توسعه‌دهندگان BNB چین برای راه‌اندازی قابلیت لیکویید استیکینگ در شبکه BSC به دنبال تصویب پروپوزال حاکمیتی BEP333 با عنوان «BNB Chain Fusion» توسط جامعه اکوسیستم BNB چین انجام می‌شود. بر اساس این پروپوزال، شبکه BNB بیکن چین از این اکوسیستم حذف شده و با زنجیره هوشمند BNB یا همان BSC ادغام می‌شود.

ارز دیجیتال

قرار است توقف کامل شبکه BNB بیکن چین تا ماه ژوئن انجام شود. اما توسعه‌دهندگان اکوسیستم BNB چین قصد دارند پیش از این کار قابلیت‌های این شبکه را به زنجیره هوشمند BNB منتقل کنند.

رودمپ انتقال از BNB بیکن چین به اسمارت چین – منبع: BNB Chain
رودمپ انتقال از BNB بیکن چین به اسمارت چین – منبع: BNB Chain

توسعه‌دهندگان BNB چین معتقدند فعال شدن قابلیت لیکویید استیکینگ در شبکه BSC افراد را قادر می‌سازد تا در کنار تامین امنیت شبکه، از فرصت‌های کسب سود بیشتر استفاده کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

هنوز مشخص نیست لیکویید استیکینگ چه زمانی در شبکه BSC فعال می‌شود، با این حال، طبق بیانیه‌ای که توسعه‌دهندگان این شبکه با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته‌اند، احتمالا در ماه آپریل یا می شاهد این اتفاق خواهیم بود.

تیم توسعه BNB چین خاطرنشان کرده است کاربران می‌توانند در آینده علاوه بر استیکینگ توکن‌های خود، آنها را به استخرهای نقدینگی یا مستقیما یک ولیدیتور دلگیت کنند.

این تیم در رابطه با فعال شدن قابلیت لیکویید استیکینگ در بلاکچین BSC می‌گوید:

لیکویید استیکینگ نه تنها به سپرده‌گذاران پاداش می‌دهد، بلکه امنیت شبکه را هم بالاتر می‌برد. به این ترتیب هولدرها گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری بیشتری در استیکینگ توکن BNB خواهند داشت.

علاوه بر لیکویید استیکینگ، قرار است قابلیت ارزش قابل استخراج ماینر (MEV) نیز در شبکه BSC فعال شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)