0

0

VRF چین لینک در شبکه آربیتروم فعال می‌شود

چین لینک (Chainlink)، این پروتکل غیرمتمرکز ارائه‌دهنده خدمات وب۳ و اوراکل، روز شنبه (۲۰ مه) اعلام کرد قصد دارد با همکاری شبکه آربیتروم (Arbitrum)  تابع VRF (عملکرد تصادفی قابل‌تأیید) خود را در این شبکه فعال کند.

فعالسازی VRF چین لینک در شبکه آربیتروم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این عملکرد به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به یک تولید‌کننده اعداد تصادفی (RNG) را می‌دهد. بنیاد آربیتروم و چین لینک قرار است در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد) کارگاهی در رابطه VRF برگزار کنند.

همکاری چین لینک و آربیتروم

راه‌اندازی این عملکرد به نفع آربیتروم و چین لینک است و دسترسی آنها را به برنامه‌های غیرمتمرکز جدید (dApps) و قراردادهای هوشمندی که توسعه دهندگان ایجاد می‌کنند، فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال

 VRF چین لیک همچنان محبوب‌ترین RNG (مولد اعداد تصادفی) در بازار ارزهای دیجیتال است. این ویژگی به سازندگان قراردادهای هوشمند اجازه می‌دهد تا برنامه‌های مقیاس‌پذیر، خوب و ایمن از قبیل بازی‌ها و NFTها را توسعه دهند. در مقابل آربیتروم نیز به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که dApps را با هزینه کم و توان عملیاتی بالا بسازند.

جان اید (Johann Eid)  از چین لینک لبز در مورد مزایای آربیتروم در تخلیه ایمن تراکنش‌های انبوه اتریوم اظهارنظر کرد. او معتقد است سرعت باورنکردنی شبکه آربیتروم در بالا بردن عملکرد VRF، استفاده از آن را در بسیاری از موارد افزایش خواهد داد.

این همکاری برای هر دو شبکه یک برد محسوب می‌شود و متعاقباً جوامع آنها نیز از این مشارکت نفع خواهند برد. VRF چین لینک قرار است به بیش از ۶۳۰۰ قرارداد هوشمند در بلاک چین‌های مختلف اعداد تصادفی ضد دستکاری ارائه ‌دهد.

در این مشارکت دوجانبه توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز پیشرفته خود را توسعه دهند و کارکرد قراردادهای هوشمندشان را به رخ بکشند. علاوه‌براین، راه‌اندازی این فرآیند اتومات در شبکه آربیتروم، عملکردهای مهم قراردادهای هوشمند را بدون به خطر انداختن تمرکززدایی خودکار می‌کند.

چین لینک به گسترش نوآوری‌های خود ادامه می‌دهد و در حال منعقد کردن قرارداد با شرکت‌هایی مانند Coinbase Cloud، Optimism و SWIFT است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)