0

5

تحلیلگر مطرح: قیمت دوج کوین می‌تواند در این چرخه ۲۵۰۰٪ افزایش یابد

یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال معتقد است دوج کوین می‌تواند در این چرخه صعودی، رشدی 2500 درصدی را به ثبت برساند. در این مطلب، پیش‌بینی این تحلیلگر در مورد دوج کوین و سطوح حمایتی و مقاومتی احتمالی آن را بررسی می‌کنیم.

علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

آیا دوج کوین می‌تواند از ۳ دلار فراتر برود؟

به عقیده کوین (Kevin)، قیمت دوج کوین همواره از محدوده 1.618 فیبوناچی ماکرو انبساطی خود که از اوج چرخه قبلی تا کف بازار رسم شده عبور کرده است. در حال حاضر نیز این سطح در حوالی 3.80 دلار قرار دارد. این یعنی اگر تاریخ تکرار شود، دوج کوین در ماه‌های آتی می‌تواند از این سطح فراتر برود و رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

نمودار دوج کوین - منبع: Kevin/X
نمودار دوج کوین – منبع: Kevin/X

این تحلیلگر معتقد است رسیدن قیمت دوج کوین به چنین سطحی در بازار صعودی فعلی با توجه به مارکت کپ و اشباع بازار و ورود میم کوین‌های جدید سخت‌تر از چرخه‌های قبلی است، با این حال، وی پیش‌بینی می‌کند این روند تاریخی، همچنان در این چرخه ادامه داشته باشد.

در صورت عدم تحقق این پیش‌بینی، کوین معتقد است قیمت دوج کوین می‌تواند تا 0.95 دلار و 1.35 دلار افزایش یابد و باز هم رکوردشکنی کند. پیش‌بینی صعودی کوین در حالی مطرح می‌شود که برخی دیگر از تحلیلگران در روزهای اخیر از احتمال رسیدن قیمت دوج کوین به 1 دلار در چرخه کنونی خبر داده‌اند.

این تحلیلگر معتقد است روند نزولی دوج کوین در نهایت به اتمام خواهد رسید. وی در این باره می‌گوید:

هنوز چند هفته از روند صعودی و رسیدن قیمت دوج کوین به نقطه عطف این چرخه فاصله داریم.

به گفته کوین، برای تایید تغییر روند دوج کوین و بازگشتن به روند صعودی، نیاز است کندل ماهیانه این ارز دیجیتال بالاتر از 0.16 دلار بسته شود. چنین اتفاقی بازپس‌گیری محدوده انباشت روند نزولی قبلی را تایید و جرقه لازم برای حرکت صعودی دوج کوین را فراهم می‌کند.

همانطور در که نمودار زیر مشخص است، قیمت دوج کوین در هفته‌های اخیر در داخل یک الگوی مثلثی متقارن در نوسان بوده است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت در حال نزدیک شدن به خط روند پایینی الگوی مثلثی است. با این حال، سایه بلند روی کندل‌ها نشان می‌دهد تقاضای زیادی برای خرید در این سطح وجود دارد و احتمالا شاهد صعود دوباره قیمت دوج کوین خواهیم بود.

نمودار دوج کوین - منبع: TradingView
نمودار دوج کوین – منبع: TradingView

در صورتی که دوج کوین بتواند خط روند بالایی الگوی مذکور را بشکند، احتمالا روند صعودی این ارز دیجیتال از سر گرفته خواهد شد و می‌تواند تا 0.2 دلار ادامه پیدا کند.

نیمه خالی لیوان؛ بررسی یک سناریوی نه چندان صعودی

علیرغم باور برخی از تحلیلگران مبنی بر رشد احتمالی قیمت دوج کوین در این چرخه، پاو هوندال (Pav Hundal)، تحلیلگر ارشد صرافی Swyftx به تازگی مدعی شده ممکن است آنطور که پیش‌بینی می‌شود قیمت دوج کوین به 1 دلار نرسد.

قیمت دوج کوین

به عقیده هوندال، سرمایه‌گذارانی که در چرخه قبلی در نزدیکی اوج 0.73 دلاری دوج کوین خریدند و در این سال‌ها آن را هولد کرده‌اند ممکن است با نزدیک شدن قیمت این میم کوین به قیمت خرید آنها، تصمیم به فروش بگیرند. این فشار فروش می‌تواند از رشد بیشتر قیمت دوج کوین تا 1 دلار جلوگیری کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)