0

0

نهنگ‌های کریپتو میلیون‌ها دلار PEPE انباشت کرده‌اند؛ حرکت صعودی در راه است؟

در حالی که بازار کریپتو در روزهای اخیر فاز نزولی به خود گرفته و میم کوین پپه هم شاهد کاهش ارزش قابل توجهی بوده است، اما همچنان نهنگ‌ها در حال خرید سنگین این دارایی دیجیتال هستند.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

نهنگ‌های بازار، حتی با کاهش قیمت‌ها، در حال خرید میم کوین‌ PEPE هستند که نشان می‌دهد ممکن است به زودی یک حرکت صعودی دیگر در راه باشد.

معامله‌گران Pepecoin (PEPE) نسبت به اصلاح قیمت اخیر نگران نیستند و در حرکتی که نشان‌دهنده حرکت صعودی این توکن‌ در هفته‌های آینده است، به دارایی‌های خود اضافه می‌کنند.

خرید ارز دیجیتال

داده‌های پلتفرم تحلیل آنچین Lookonchain روز سه‌شنبه نشان داد که سه نهنگ، در اوایل این هفته با کاهش حدوداً ۵۰ درصدی قیمت، شروع به انباشت توکن‌های pepe کردند.

Lookonchain در توییتی اظهار داشت: ۳ نهنگ پس از کاهش قیمت شروع به خرید PEPE کردند. وقتی قیمت ۰.۰۰۰۰۰۲۰۵۴ دلار بود، آدرس 0x50C1 ۱.۴ تریلیون توکن Pepe (به ارزش ۲.۷۶ میلیون دلار) را از بایننس برداشت کرد.

آدرس 0x2Baa ۲۱۲ میلیارد دلار PEPE (به ارزش ۴۲۹ هزار دلار) را با ۲۲۳ ETH به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۹۴۲ دلار خرید. آدرس 0x3AE8 ۴۲۴ میلیارد دلار PEPE (به ارزش ۸۶۴ هزار دلار) را با ۴۵۰ ETH به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۹۵۷ دلار خریداری کرد.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که PEPE در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۲۰ میلیون دلار معامله شده است. همچنین، این داده‌ها نشان می‌دهند که حجم معاملات از صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ به صرافی متمرکز بایننس مهاجرت کرده، زیرا این صرافی هفته گذشته این نوع توکن‌ها را در بخش innovation zone لیست کرده است.

در 24 ساعت گذشته، در صرافی بایننس بیش از ۱۶۰ میلیون دلار معاملات په‌په‌کوین انجام شده است که این رقم در صرافی Uniswap تنها ۵۵ میلیون دلار بوده است. دلیل احتمالی این امر دسترسی بیشتر برای معامله‌گران خرد و کارمزدهای بسیار کمتر در صرافی بایننس است. میانگین هر معامله PEPE در صرافی Uniswap تا روز چهارشنبه، به دلیل تقاضای شبکه و افزایش کارمزدها ۳۵ دلار بوده است.

از طرف دیگر، داده‌های DEXTools نشان می‌دهد که دارندگان توکن pepe از مرز ۱۰۰۰۰۰ هولدر منحصربه‌فرد در روز سه‌شنبه عبور کرده است که حاکی از ادامه فعالیت خرید، با وجود کاهش قیمت‌ و بازگشت احتمالی قیمت توکن په په در هفته‌های آینده است.

داده‌ها نشان می‌دهند که سودهای محقق نشده بزرگترین هولدرهای په‌په‌‌کوین بین ۴ تا ۹ میلیون دلار است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)