0

3

برند پوشاک Diesel بلیت‌های هفته مد میلان‌ را با NFT صادر می‌کند!

برند پوشاک ایتالیایی دیزل قرار است با همکاری پلتفرم وب ۳ فعال در حوزه موسیقی، Public Pressure، کالکشن NFT جدیدی طراحی کنند. از جمله کاربردهای این مجموعه، می‌توان به بلیت شرکت در هفته مد جدید برند دیزل، امکان خرید ساعت‌های خاص این برند و موارد دیگر اشاره کرد.

برند پوشاک Diesel بلیت‌های هفته مد میلان‌ را با NFT صادر می‌کند!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

2 دقیقه

هفته‌ مد برند پوشاک «دیزل Diesel» در شهر میلان ایتالیا، از مراسماتی‌ست که همیشه طرفداران زیادی در میان قشر نوجوان و جوان داشته است. حالا به لطف توکن‌های غیرمثلی (NFT)، این ایونت، ۳۰۰ مهمان بیشتر خواهد داشت!

مدیر این برند ایتالیایی، «گلِن مارتِنز Glenn Martens» قصد دارد با پلتفرم « Public Pressure» همکاری کند. این پلتفرم در حوزه وب ۳ و موسیقی فعالیت می‌کند و قرار است برای برند دیزل، کالکشنی ۳۰۰تایی به نام «MetaMorph» تولید کند. به نظر می‌رسد این مجموعه قرار است روی شبکه‌های پولکادات و پالیگان مینت شوند.

دیزل اعلام کرده این کالکشن کاربردهای (Utility) بسیاری خواهد داشت. با این حال مهم‌ترین آن‌ها، بلیت شرکت در مراسم کالکشن بهاره برند دیزل خواهد بود که در همین ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. و این یعنی هولدرهای این مجموعه در کنار خریداران بزرگ و اینفلوئنسرها قرار خواهند گرفت.

کالکشن ان اف تی برند دیزل

نام «Metamorph» این کالکشن، از نام یکی از مدل‌های ساعت برند دیزل برگرفته شده است. به همین خاطر هم هولدرهای این مجموعه امکان خرید یکی از ۳۰۰ نسخه این کالکشن محدود ساعت را نیز خواهند داشت.

این ساعت‌ها که توسط گلن مارتنز طراحی شده اند، یک دارایی دیجیتال هم به همراه خواهند داشت. NFTهای دیزل علاوه بر این، به همراه یک قطعه موسیقی هم عرضه خواهند شد. این قعات توسط مهندس صدا و تنظیم‌کننده معروف، «سِنجان یانسن Senjan Jansen» تولید شده‌اند که امکان دسترسی به ایونت‌های موسیقیایی Public Pressure را هم فراهم خواهند کرد.

NFTهای برند دیزل چه خصوصیاتی دارند؟

هرکدام از NFTهای این مجموه، روی ۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و از طریق مارکت‌پلیس Public Pressure قابل خریداری هستند. از ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران، این کالکشن برای افرادی که در آن وایت‌لیست‌ شده‌اند، قابل مینت خواهد بود. فروش عمومی مجموعه هم روز چهارشنبه و در همان ساعت امکان‌پذیر خواهد بود.

این مجموعه هم روی شبکه پالیگان و هم روی شبکه پولکادات قابل مینت خواهد بود. سازندگان این کالکشن گفتند این قابلیت به این خاطر است که کاربران هر شبکه‌ای که با آن احساس راحتی بیشتری دارند را انتخاب کنند.

«استفانو روسو Stefano Rosso» یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر دیزل، در بیانیه‌ای گفته است:

دیزل قصد دارد تا پیشگام ترکیب دندیای فشن و تکنولوژی باشد. هدف این برند این است که مرزهای تعامل برندهای پوشاک با مخاطبانشان را به پیش برانند.

شاید بد نباشد کمی درباره بازاری (Marketplace) که مجموعه دیزل قرار است در آن به فروش برسد، صحبت کنیم. Public Pressure یک بازار NFT موسیقی‌ست که با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین، هنرمندان فعال در آن را به دنیا معرفی می‌کند. هدف این پلتفرم تغییر دادن چهره صنعت موسیقی و خلق راه‌های کسب درآمد جدید از هنر موسیقی و تکنولوژی بلاک‌چین است.

خرید ارز دیجیتال

این سومین باری‌ست که این پلتفرم با برند دیزل همکاری می‌کند؛ دو همکاری قبلی این دو برند، اوایل سال جاری انجام شده بودند. همکاری‌هایی که بسیار هم موفقیت‌آمیز بودند. درآمد آن‌ها از فروش آثارشان به صورت NFT به حدی بود، که اگر قرار بود آن‌ها را در پلتفرم‌های استریم موسیقی مثل «اسپاتیفای» قرار دهند، به ۱۱ میلیون ویو احتیاج داشتند!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)