0

1

با تعیین مدیرعامل جدید برای توییتر قیمت دوج کوین کاهش یافت!

ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد بالاخره توانسته یک مدیر اجرایی برای این غول رسانه‌های‌ اجتماعی استخدام کند. پس از انتشار این خبر قیمت این میم کوین نزدیک به ۳ درصد (۲.۸۸٪) کاهش یافت.

کاهش قیمت دوج کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

در این توییت ماسک مجدداً از ادغام جدید توییتر با «برنامه X» (اپلیکیشن همه‌کاره) خود حرف زد. مدیرعاملی که ماسک تعیین کرد خانم لیندا یوکارین (Linda Yaccarin) است و تقریباً شش هفته دیگر شروع به کار خواهد کرد.

نقش ماسک در اداره توییتر اکنون به عنوان رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری (CTO) خواهد بود و بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم نظارت خواهد داشت.

ارز دیجیتال

جامعه دوج کوین با ارسال عکس‌هایی از او که از طریق FaceApp درست شده بود و نشان می‌داد که مدیرعامل یک خانم است به ایلان ماسک در یافتن مدیر عامل جدید تبریک گفتند. بیلی مارکوس، بنیانگذار Dogecoin، نیز از جمله کسانی بود که برای ماسک پیام تبریک فرستاد.

حساب رسمی میم کوین فلوکی (FLOKI) نیز از او پرسید که سرنوشت این «مدیرعامل سابق» -که نامش برگرفته از شخصیتی در سریال محبوب «وایکینگ‌ها» است- چه خواهد شد.

ماسک در ماه دسامبر یک نظرسنجی در توییتر انجام داده بود و در آن از جامعه توییتر پرسیده بود که آیا می‌خواهند او از سمت مدیرعاملی این پلتفرم کناره‌گیری کند یا خیر.  بیش از ۵۰ درصد از پاسخ دهندگان به «آری» رأی دادند. در مجموع بیش از ۱۷.۵ میلیون نفر در آن نظرسنجی شرکت کرده بودند. ماسک در حالی اقدام به این کار کرد که پس از اینکه با انتقاد شدید به خاطر ممنوع کردن حساب‌ها و لینک‌ها به دیگر رسانه‌های اجتماعی در توییتر، مانند Mastodon، مواجه شد، تصمیم گرفت نظر جامعه را بداند.

کاهش قیمت دوج کوین

در ابتدا، ماسک اعلام کرده بود که میم کوین محبوب او یعنی «دوج» رئیس توییتر خواهد بود که این امر باعث بالا رفتن قیمت DOGE و خوشحالی اعضای جامعه آن شد.

با این حال، اکنون با این انتخاب جدید، قیمت این رمز ارز طبق داده‌های سایت CoinMarketCap، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش یافته ست.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)