0

6

زمان مطالعه :

3 دقیقه

توکن داگز در صرافی پول نو لیست شد! آموزش واریز و فروش

لیست شدن توکن داگز در صرافی پول نو

فهرست

Created with Sketch.

بالاخره پس از چندین روز انتظار کاربران تلگرام، توکن داگز لیست شد. لیست شدن توکن داگز در پول نو همزمان با عرضه جهانی آن در ساعت ۱۵:۳۰ روز ۵ شهریور ۱۴۰۳ رقم خورد. این در حالی است که مدیرعامل تلگرام، پاول دوروف، روز گذشته در فرانسه دستگیر شده بود. در پی دستگیری پاول دوروف، قیمت تون کوین و نات کوین با ریزش همراه شد.

همین حالا قیمت داگز را مشاهده و برای خرید و فروش داگز در پول نو یا واریز و برداشت آن اقدام کنید.

آموزش انتقال توکن داگز به کیف پول TonKeeper

برای انتقال توکن‌های داگز به کیف پول، مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  • ربات تلگرامی داگز را باز کنید و در صفحه Home روی گزینه “Claim onchain” کلیک کنید.
  • سپس وارد مینی‌اپ tokentable_bot می‌شوید.
  • روی گزینه “Connect wallet” کلیک کنید تا کیف پول TonKeeper شما به مینی‌اپ متصل شود. پس از اتصال موفقیت‌آمیز، مجدداً وارد مینی‌اپ tokentable_bot شوید و به سمت پایین صفحه بروید.
  • گزینه “Claim token” را انتخاب کنید. برای این عملیات، به مقدار ۰.۴۲ تون کارمزد نیاز دارید.

آموزش خرید و فروش توکن داگز در پول نو

وقتی توکن‌های داگز خود را به کیف پول خود منتقل کردید وارد حساب کاربری خود در پول نو شوید و نام توکن داگز را در «کیف پول» خود جست و جو کنید.

در بخش کیف پول خود نام توکن داگز را جست و جو کنید

سپس روی نام توکن داگز بزنید و گزینه واریز را انتخاب کنید.

حالا شبکه تون را انتخاب کنید و آدرس پول نو را برای واریز توکن داگز کپی کنید. (آدرس را دقیق کپی کنید و از تغییر دادن آدرس بپرهیزید.)

لازم است آدرس پول نو را در بخش کیف پول تون کیپر خود وارد کنید. در کیف پول تون کیپر خود اول روی توکن داگز کلیک کنید و بعد send را بزنید. در بخش آدرس، آدرسی که از پول نو کپی کردید را وارد کنید. قسمت Comment را خالی بگذارید. گزینه Continue را بزنید.

تعداد توکن داگزی که می‌خواهید منتقل کنید را وارد کنید و دوباره دکمه Continue را بزنید. بعد از مشاهده جزییات تراکنش و فی شبکه، روی Confirm and Send بزنید.

وقتی انتقال شما روی بلاکچین تون انجام شد، وارد جزئیات تراکنش در کیف پول تون کیپر شوید و Transaction را انتخاب کنید. وارد Tonviewer می‌شوید. گزینه Show Details را بزنید و صفحه را تا انتها اسکرول کنید تا TX Hash خود را ببینید.

TXID تراکنش یا شناسه تراکنش خود را کپی کنید.

به صفحه واریز داگز در پول نو برگردید. پیش از هر چیزی، در بخش تگ Memo ID، نام Pooleno را وارد کنید.

* توجه کنید که در صورت عدم درج تگ (Memo ID) واریزتان موفق نخواهد بود.

پس از درج Pooleno در بخش تگ، شناسه تراکنش (TXID) را که از کیف پول تون کیپر کپی کرده‌اید، در بخش شناسه تراکنش وارد کنید. حالا واریز را ثبت کنید.

پس از مدت کوتاهی، توکن شما در پول نو قابل مشاهده است و می‌توانید با انتخاب گزینه معامله، آن را بفروشید و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

توصیه‌های ایمنی برای افراد واجد شرایط ایردراپ

برای جلوگیری خطر از دست رفتن سرمایه لازم است که دو نکته را در نظر بگیرید:

  • هنگام برداشت توکن‌ها از کیف پول تلگرام استفاده نکنید تا درگیر تحریم‌های علیه ایران نشوید. استفاده از تون کیپر برای ایرانیان بهترین گزینه است.
  • توکن‌های خود را در یک صرافی معتبر مانند صرافی ارز دیجیتال پول نو خرید و فروش کنید.
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)