0

2

آدرس کیف پول دونالد ترامپ و رمزارزهای موجود در آن شناسایی شد!

بنا به ادعای پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال آرکام (Arkham)، این پلتفرم آدرس کیف پول کریپتویی متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را شناسایی کرده است.

شناسایی کیف پول دونالد ترامپ
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گفته آرکام، آدرس این کیف پول مشکوک 0x94845333028B1204Fbe14E1278Fd4Adde46B22ce است و بر اساس اطلاعات صورت‌های مالی ۱۴ آگوست ترامپ، احتمالاً این آدرس متعلق به خود او است.

طبق آمار آرکام، ترامپ در صورت مالی خود در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۳، ۲.۸۰۶.۳۴۱ دلار موجودی رمزارز دارد. این رقم تقریباً با موجودی فعلی بزرگترین کیف پول حق امتیاز مرتبط با پروژه CollectTrumpCards NFT همخوانی دارد.

خرید ارز دیجیتال

کالکشن ترامپ کاردز (CollectTrumpCards) مجموعه‌ای از کارت‌های دیجیتالی است که شامل NFTهای دونالد ترامپ و شرکایی مانند ملانیا ترامپ، مایک پنس (Mike Pence) و رودی جولیانی (Rudy Giuliani) می‌شود. تاکنون بیش از ده هزار کارت در این پروژه به فروش رفته است. این پروژه قصد دارد ۱۰٪ از درآمد حاصل از این فروش را به صندوق دفاع قانونی ترامپ اختصاص دهد.

رمزارزهای موجود در کیف پولی که آرکام ادعا می‌کند متعلق به ترامپ است (در زمان نوشتن این خبر):

اتریوم: ۱۵۳۵ (ETH) (۲.۸ میلیون دلار)

رپد اتریوم: ۱۵.۹۳ (WETH) (۲۹.۰۴۰ دلار)

پالیگان: ۳.۴۳۴ (MATIC) (۲.۱۶۰ دلار)

استرایک ایکس: ۱۰۰۰ (STRX) (۲۷ دلار)

یو اس دی سی: ۱۲.۶۵ (USDC)

منبع: بیت کوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)