0

0

راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم توسط توسعه‌دهندگان شیبا اینو

راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم توسط توسعه‌دهندگان شیبا اینو
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اگرچه توسعه‌دهندگان شیبا اینو تاریخ دقیقی را برای این انتشار اعلام نکردند، اما تیم آن تأکید کرد که «به‌زودی» به تمام سوالات پیرامون زمان راه‌اندازی این بلاک چین پاسخ خواهد داد.  

توسعه‌دهندگان میم کوین SHIB در رابطه با راه‌اندازی نسخه آزمایشی Shibarium به‌تازگی اطلاعیه‌ای منتشر کردند.

در این اطلاعیه، توسعه‌دهندگان SHIB اطلاعاتی در مورد بلاک چین‌های لایه ۲ به اشتراک گذاشتند. آنها تأکید کردند که Shibarium در حال توسعه برای ارائه‌ی ابزاری است تا جامعه با استفاده از آن پروژه را بسازد و رشد دهد و چشم‌انداز بنیانگذار آن را محقق کند. درحالی‌که برخی معتقدند ایجاد شیباریوم راهی برای افزایش قیمت شیبا اینو است، توسعه‌دهندگان خاطرنشان کردند که هدف این نبوده است. آنها نوشتند:

صبر کلید ماست، برخی Shibarium را به عنوان یک ابزار پمپاژ قیمت می‌دانند، اما تمرکز پروژه بر این جنبه نیست و هرگز هم نبوده است.

در عوض، توسعه‌دهندگان اشاره کردند که هدف از به‌روزرسانی جدیدشان «متحول کردن اکوسیستم شیبا» با حذف موانع ورود برای تراکنش‌های کوچک، ارتقای سرعت، امکان توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و ادغام توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.

خرید ارز دیجیتال

یک به‌روزرسانی کلیدی که در این اطلاعیه جدید آمده، مکانیزم سوزاندن SHIB است که یکی از ویژگی‌های مورد نیاز برای این اکوسیستم است. به گفته توسعه دهندگان، “تمام تراکنش‌های موجود در شبکه پتانسیل سوزاندن توکن SHIB را خواهند داشت.”  این مکانیسم هر زمان که یک تراکنش در شبکه انجام شود، رخ می‌دهد.

درحالی‌که توسعه‌دهندگان تاریخ دقیقی را برای لانچ این شبکه لایه دو اعلام نکردند، تیم تکرار کرد که به‌زودی پاسخگوی همه‌ی سوالات مربوط به زمان راه‌اندازی این شبکه خواهد بود.

برخی از اعضای جامعه شیبا اینو از خواندن اخبار این به‌روزرسانی جدید خوشحال هستند، برخی دیگر نیز معتقدند همچنان جای پیشرفت‌های زیادی وجود دارد تا این اکوسیستم در آینده شاهدش باشد.

در ۲۲ نوامبر (۱ آذر) ۲۰۲۲، شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده SHIB در رسانه‌های اجتماعی گزارش داد که مجمع جهانی اقتصاد (WEF) از این پروژه دعوت کرده تا برای ایجاد سیاستی جهانی در مورد متاورژن همکاری کند. این توسعه‌دهنده تأکید کرد که اگر این دعوت به همکاری به نتیجه برسد، این پروژه با سایر غول‌های فناوری مانند فیس بوک و Decentraland در کمک به WEF در توسعه سیاستش همکاری خواهد کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)