0

4

ایلان ماسک درآمد حاصل از تبلیغات را بین سازندگان محتوا تقسیم کرد

ایلان ماسک، مالک توییتر، به قول خود مبنی بر پاداش دادن به سازندگان محتوا در این پلتفرم عمل کرده و اولین نوبت از پرداخت‌ها را واریز کرده است. بر اساس گزارش‌ها، این توزیع با پرداخت ۵ میلیون دلار به سازندگان محتوا آغاز شده است که پردرآمدترین آنها بنیانگذار دوج کوین، بیلی مارکوس بوده است.

توزیع درآمد حاصل از تیلیغات توییتر بین سازندگان محتوا در این پلتفرم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

بیلی مارکوس، خالق Dogecoin که حضوری فعال در توییتر دارد، یکی از پردرآمدترین این افراد بوده و توانسته برند خود را به عنوان یکی از جذاب‌ترین برندها در این رسانه اجتماعی معرفی کند.

بنیانگذار دوج کوین، با داشتن ۲.۱ میلیون دنبال‌کننده، مبلغی معادل 37050 دلار دریافت کرده که او را به دومین شخص پردرآمد در اولین نوبت از این پرداخت‌ها تبدیل کرده است. رتبه اول به تالار مشاهیر اینترنتی (Internet Hall of Fame) اختصاص یافت که با 1.9 میلیون دنبال‌کننده، 107247 دلار به دست آورد.

خرید ارز دیجیتال

بدیهی است که مبلغ ارسال‌شده برای سازندگان محتوا، تابعی از تعداد کل دنبال‌کنندگان آنها نیست، زیرا سایر سازندگان با فالوورهای بیشتر درآمد بسیار کمتری داشته‌اند. بیلی مارکوس همراه با جامعه دوج کوین در پست‌های خود مشارکت زیادی داشته و همین امر باعث شده تا در جایگاه بالاتر قرار گیرد.

تأثیر ایلان ماسک

محبوبیت بنیانگذار دوج کوین ممکن است تحت‌تأثیر رابطه به ظاهر نزدیک او با ایلان ماسک باشد. هر دوی آنها به این ارز دیجیتال علاقه دارند و به‌نوعی درگیر آن هستند که می‌تواند به خالق این میم کوین در بالا بردن دید کلی‌اش از آن کمک کند.

وقتی ایلان ماسک سال گذشته با خرید توییتر ریاست آن را برعهده گرفت بسیاری از سازندگان در اکوسیستم ارز دیجیتال خوش‌بین بودند که او اقدامات مثبتی در رابطه با این صنعت انجام خواهد داد. اگرچه این پرداخت‌ها ممکن است نسبت به آنچه که مدنظر مارکوس بوده اقدام کوچکی بوده باشد، اما برای شروع خوب بوده و راه را برای اقدامات بیشتر در آینده باز خواهد کرد.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)