0

0

هشدار ایلان ماسک و ویوک راماسوامی در مورد افزایش خطر جنگ جهانی سوم!

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل تسلا و ویوک راماسوامی  (Vivek Ramaswamy)، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، در مورد خطر فزاینده شروع جنگ جهانی سوم هشدار داده‌اند.

نظر ایلان ماسک در مورد جنگ جهانی سوم و تاثیر آن بر اقتصاد جهان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس و ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، روز دوشنبه دیدگاه‌های خود را در مورد خطر فزاینده جنگ جهانی سوم طی گفتگویی در پلتفرم اجتماعی ایکس (X) به اشتراک گذاشتند. این بحث با عنوان «جنگ اسرائیل و حماس به کجا می رود؟» آغاز شد.

ماسک اظهار کرد: «مهم‌ترین موضوع مورد بحث این است که چگونه از جنگ جهانی سوم اجتناب کنیم؟» او توضیح داد جنگ جهانی سوم خطری است که پیامدش بر ما تأثیر می‌گذارد، بنابراین باید پرهیز از جنگ جهانی سوم را در اولویت قرار داد و اجازه نداد که یک درگیری منطقه‌ای به سرعت به یک درگیری جهانی تبدیل شود.

به نظر ماسک برای اینکه جنگ جهانی سوم رخ دهد «باید دو اتحاد ابرقدرت وجود داشته باشد، جایی که یکی نمی‌تواند به راحتی دیگری را شکست دهد، چیزی که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم… »

ارز دیجیتال

رئیس اسپیس ایکس خاطرنشان کرد: «روسیه مواد خام و چین ظرفیت صنعتی دارد. صادقانه بگویم، از نظر جنگی این یک بازی عالی است». وی در ادامه گفت: «متأسفانه سیاست ما (آمریکا) باعث چنین وضعیتی شده و روسیه و ایران را مجبور به اتحاد با چین کرده است.

راماسوامی نیز در این باره نگرانی‌هایی مشابه ماسک دارد. وی همچنین به عوامل مختلفی مانند قابلیت‌های موشکی مافوق صوت روسیه، قابلیت‌های هسته‌ای و ظرفیت دریایی چین که خطر جنگ جهانی سوم را تشدید می‌کنند، اشاره کرد. علاوه بر این، وابستگی اقتصادی آمریکا به چین، صف آرایی متحدان غربی در مقابل اتحاد روسیه، چین، ایران و کره شمالی و عوامل مختلف دیگر احتمال وقوع جنگ جهانی را شدت بخشیده است.

ماسک در پایان گفت: «مهمترین چیز اجتناب از جنگ جهانی سوم است، زیرا ممکن است از تبعات آن هرگز خلاصی نیابیم. در حال حاضر خطر جنگ جهانی سوم به سرعت در حال افزایش است. من فکر می‌کنم اگر روابط‌مان با روسیه عادی شود، احتمال جنگ به طرز چشمگیری کمتر خواهد شد».

منبع: بیتکوین دات کام

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)