0

0

سیلیِ محکم به ارتش دوج کوین؛ توییتر ربات انعام‌دهنده Doge را به حالت تعلیق درآورد!

چند حساب اصلی در توییتر از جمله حساب یک طراح گرافیک دوج کوین، توجه جامعه دوج را به این واقعیت جلب کرده که وی در توییت خود گفته، حساب MyDogeTip@ به حالت تعلیق درآمده است.

توییتر ربات انعام‌دهنده Doge را به حالت تعلیق درآورد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این حساب برای یک ربات ساخته شده بود که به کاربران توییتر اجازه می‌داد تا با استفاده از توکن DOGE به سازندگان محتوای آن انعام دهند. این حرکت به نوبه خود سیلیِ محکمی به ارتش دوج بوده است.

این کاربر یعنی همان طراح دوج کوین با نام کاربری (cb_doge@) ایلان ماسک را در توییت خود تگ کرد تا بگوید که ربات انعام دوج بدون دلیل از کار افتاده است. هم او و هم «Sir Doge of The Coin» هر دو توییت کردند که این ربات روش خوبی برای عرضه این میم‌ کوین در جامعه‌ی دوج و انعام دادن به سازندگان محتوای آن در توییتر بود.

ارز دیجیتال

یکی از طرفداران دوج با نام کاربری MyDogeCTO@ اظهار داشت که از آنجایی که توییتر تنها ابزاری را که به کاربران اجازه می‌داد تا با استفاده از DOGE به یکدیگر انعام دهند، به حالت تعلیق درآورده است. به نظر این کاربر، این شبکه اجتماعی «بهتر است چیزی عالی برای دوج کوین بسازد»، و افزود: «اگر آنها پرداخت‌های خرد و انعام DOGE را به حالت قبل برنگردانند، این حرکت سیلی بزرگی به کل ارتش دوج کوین خواهد بود»

پذیرش ارزهای دیجیتال در سیستم پرداختی توییتر

همانطور که در گزارش‌ها آمد، اوایل این هفته توییتر مدارک لازم را جهت دریافت مجوزهای نظارتی برای راه‌اندازی سیستم پرداختی در توییتر، از جمله شیوه‌ی پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را ثبت کرده است.

 در حال حاضر تیم کوچک توییتر تحت رهبری استر کرافورد (Esther Crawford)، مدیر اجرایی Twitter Payments، در حال کار بر طراحی این سیستم پرداختی و همچنین ذخیره و محافظت از داده‌های کاربران در این پلتفرم است. توییتر علاوه‌بر این پروژه در حال کار کردن بر قابلیتی به نام «Coins» است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید به ازای پول فیات یک «کوین توییتر» دریافت کنید تا با آن به سازندگان محتوایش پاداش دهید.

چنانچه بسیاری از طرفداران دوج کوین انتظار دارند که ماسک DOGE را به عنوان رمزارز مورد استفاده در سیستم پرداختی توییتر معرفی کند، اما خود ماسک نظر قطعی در این مورد نداده است. با توجه به اخبار ثبت اسناد توییتر برای دریافت مجوز، قیمت DOGE برای مدت کوتاهی ۷ درصد افزایش یافت.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)