0

2

ادعای جدید ترامپ: پایان جنگ علیه ارزهای دیجیتال

ادعای جدید ترامپ: پایان جنگ علیه ارزهای دیجیتال
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ترامپ دوباره تاکید کرد که قصد دارد موضع مطلوب‌تری نسبت به ارزهای دیجیتال در مقایسه با دولت فعلی بایدن داشته باشد. او طی سخنرانی روز تولد ۷۸ سالگی‌اش، قول داد که در صورت انتخاب شدن، به “جنگ جو بایدن علیه ارزهای دیجیتال” پایان بدهد.

آخرین اظهارات ترامپ درباره ارزهای دیجیتال:

من به جنگ علیه ارزهای دیجیتال پایان خواهم داد و مطمئن خواهیم شد که آینده کریپتو و بیت کوین در آمریکا ساخته شود. ما آن را همین‌جا نگه خواهیم داشت و کارهای بسیاری انجام خواهد شد. 

سخنرانی در ۱۴ ژوئن و در فلوریدا انجام شد. طبق داده‌های CoinLedger، قول او مبنی بر تبدیل فلوریدا به مرکزی برای ارزهای دیجیتال، پس از آن بود که فلوریدا به عنوان “بهترین ایالت” برای “مالیات کریپتو” انتخاب شد. همین داده‌ها، ایالت نیویورک بدترین ایالت نام گرفت. ۱۲ ژوئن، ترامپ از صنعت استخراج بیت کوین حمایت کرد و گفت که می‌خواهد تمام بیت کوین باقی مانده در ایالات متحده استخراج شود.

حتما بخوانید:

استخراج بیت کوین چیست؟

در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، ترامپ و بایدن با یک‌دیگر رقابت می‌کند. زمان انتخابات آمریکا برای ۵ نوامبر برنامه‌ریزی شده است. این اولین بار نیست که ترامپ از بایدن، به دلیل موضع تند او در مورد ارزهای دیجیتال انتقاد می‌کند و پیش‌تر در ۲۶ می نیز، بایدن را مورد هدف قرار داده بود. ترامپ معتقد است که ایالات متحده نباید به چیزی جز جایگاه برتر در صنعت کریپتو بسنده کند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال وارد لینک شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)