0

4

توسعه‌دهنده اتریوم از افزونه‌های «Snaps» برای مرورگر متامسک رونمایی کرد

کمپانی Consensys، یکی از بزرگترین توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم و خالق کیف پول کریپتویی معروف متامسک اعلام کرد در حال انتشار یک آپشن جدید مهم به نام متامسک اسنپز (MetaMask Snaps) است که به کاربر این امکان را می‌دهد سفارشی‌سازی‌های برنامه‌ یا افزودنی‌های مختلفی را برای افزونه مرورگرشان انتخاب کنند.

اپشن جدید متامسک اسنپز راه اندازی می‌شود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

به گفته این شرکت، اسنپ‌ها «ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی هستند که توسط شرکت  Consensysساخته شده و کاربران کیف پول کریپتویی متامسک در سراسر جهان می‌توانند مستقیماً آن را در کیف پول خود نصب کنند».

پیش از این، کاربران متامسک فقط می‌توانستند از ویژگی‌های جدید ساخته شده توسط توسعه دهندگان متامسک بهره ببرند، اما با این طرح جدید، کاربران اکنون می‌توانند به طیف گسترده‌تری از امکانات در خارج از برنامه متامسک دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال

با عرضه عمومی این قابلیت کاربران می‌توانند از بین ۳۴ اسنپ انتخاب کنند که هر کدام ویژگی‌های مختلفی مانند تراکنش‌های شفاف‌تر، قابلیت همکاری با بلاک چین‌های غیر EVM مانند بیت کوین و اعلان‌هایی را ارائه می‌دهند که کاربران را در مورد برنامه‌های غیرمتمرکز در حساب‌های متامسک خود مطلع می‌کند.

برای مثال، سول فلر (Solflare)؛ ارائه‌دهنده کیف پول کریپتویی متمرکز بر بلاک چین سولانا، در حال راه‌اندازی «Solana Snaps» است که به کاربران متامسک این امکان را می‌دهد دارایی‌های Solana خود را مستقیماً از حساب‌های متامسک خود مدیریت کنند. کاربران می‌توانند این کار را با اتصال کیف پول خود به هر برنامه سولانا انجام دهند.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)