0

0

اتریوم رمزارزی ضد تورمی می‌شود!

پلتفرم هوشمند بازار، IntoTheBlock، گزارش داده دنیای ارزهای دیجیتال تغییر قابل‌توجهی را تجربه کرده است. عرضه اتریوم در سال جاری به میزان ۶۶ هزار اتر (ETH) کاهش یافته که نقطه‌عطفی تاریخی را برای این رمزارز رقم زده است.

محدودیت عرضه اتریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در سال جاری، عرضه اتریوم به دلیل سوزاندن کسری از کارمزد تراکنش، به ۶۶ هزار دلار اتر (ETH) کاهش یافته است. این حرکت باعث کاهش تورم اتریوم شده است، که خبر خوبی برای کسانی‌ است که به دنبال دارایی‌های دیجیتال با عرضه محدود هستند. #اتریوم #ضدتورم

IntoTheBlockء ۱۸ مارس ۲۰۲۳

این پیشرفت را می‌توان به تغییر مکانیسم اجماع اتریوم به اثبات سهام (PoS) که با نام «ادغام/Merge» شناخته می‌شود، نسبت داد که در سپتامبر ۲۰۲۲ رخ داد. با توجه به این مکانیسم اجماع جدید، بخشی از کارمزد تراکنش‌های اتریوم در حال حاضر سوزانده شده است و در نتیجه اتریوم را به یک ارز کاهش‌دهنده تورم تبدیل کرده است.

خرید ارز دیجیتال

مشخصه یک ارز ضدتورمی، کاهش عرضه آن در طول زمان است که منجر به افزایش قدرت خرید اتریوم می‌شود. در مقابل، یک ارز تورمی در طول زمان شاهد افزایش عرضه است و در نتیجه قدرت خرید آن کاهش می‌یابد.

علاوه‌براین، ارزهای کاهنده‌ی تورم به‌شدت جذاب هستند، زیرا به عنوان دارایی‌های دیجیتال کمیاب در نظر گرفته می‌شوند. این کمینه‌گی یا محدودیت عرضه، عاملی برای ارزش یک دارایی در نظر گرفته می‌شود و آن را به یک فرصت سرمایه‌گذاری طلایی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

لازم به ذکر است ارتقای دیگر شبکه اتریوم به نام شانگهای-کاپلا (Shanghai-Capella) که ارتقای شاپلا (Shapella) نیز نامیده می‌شود، انتظار می‌رود در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود.

یکی از مؤلفه‌های مهم این ارتقاء، طرح بهبود اتریوم 4895 است که برداشت‌های استیکینگ اعتبارسنج را به شبکه اصلی نشان می‌دهد. این ویژگی در جریان تغییر اجماع اتریوم به اثبات سهام (PoS) در سپتامبر ۲۰۲۲، پس از ارتقای Merge گنجانده نشد.

در حال حاضر، قیمت اتریوم در حدود ۱۷۹۷۳۷ دلار به ازای هر کوین در نوسان است. طی هفت روز گذشته، این رمزارز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و ۲۶ درصد افزایش یافته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)