0

0

ویتالیک بوترین بار دیگر به بنیاد دوج‌ کوین کمک مالی کرد!

بنیاد دوج کوین (The Dogecoin Foundation) کمک مالی دیگری را از بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) دریافت کرده است. او تعداد ۲۰ میلیون میم کوین دوج (DOGE) را به جامعه دوج کوین اهدا کرده است.

ویتالیک بوترین بار دیگر به بنیاد دوج‌ کوین کمک مالی کرد!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این اولین همکاری بوترین با بنیاد دوج کوین نیست. همانطور که در گزارش‌های قبلی نیز آمده بود، این بنیاد ۵۰۰ اتریوم (ETH) دیگر را نیز از این برنامه‌‌نویس کانادایی قبلاً دریافت کرده بود.

در ماه آگوستی (مرداد-شهریور) که گذشت، بوترین به همراه جرد بیرچال (Jared Birchall) مدیر عامل Neuralink به عضویت هیئت مشاوران بنیاد دوج کوین درآمد.

این سازمان غیرانتفاعی که در ابتدا در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، سال گذشته پس از افزایش محبوبیت میم کوین دوج دوباره راه‌‌اندازی شد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ پس از اینکه اتریوم با موفقیت فرآیند ارتقای ادغام مورد انتظار خود را به اتمام رسانید، بوترین پیشنهاد کرد که دوج کوین (Dogecoin) باید به ارز دیجیتال بعدی‌ تبدیل شود که به سمت استفاده از الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof of Stake) حرکت می‌کند. در حال حاضر ارز دیجیتال دوج دومین ارز رمزنگاری‌شده بزرگ بازار (پس از بیت کوین) است که هنوز از الگوریتم اثبات کار (Proof of Work) برای تأیید تراکنش‌های خود استفاده می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها دوج کوین  اخیراً پس از خرید توییتر توسط مدیرعامل تسلا ایلان ماسک، یک رالی افزایش قیمت عظیم را تجربه کرد. با این حال پس از اینکه این رسانه‌ی اجتماعی برنامه خود را برای معرفی کیف پول ارز دیجیتال لغو کرد، این حرکت صعودی به سرعت از بین رفت. اکنون دوج نسبت به بالاترین رکورد خود ۸۸.۱۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)