0

0

فدرال رزرو سیستم پرداخت فوری «FedNow» را راه‌اندازی کرد

فدرال رزرو با راه‌اندازی سیستم پرداخت فوری جدید خود با نام سرویس FedNow Service گامی اساسی در جهت بهبود سیستم پرداخت در ایالات متحده برداشته است. این سامانه که اکنون فعال است، به گونه‌ای طراحی شده که بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری در هر سطحی می‌توانند از آن به صورت شبانه‌روزی برای نقل و انتقالات فوری مشتریان استفاده کنند.

سیستم پرداخت فوری FedNow را راه‌اندازی شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو خاطرنشان کرد این سرویس برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن پرداخت‌های روزمره ایجاد شده است. با ثبت‌نام هرچه بیشتر بانک‌ها برای این سرویس، مزایای قابل‌توجهی نصیب افراد و مشاغل می‌شود. به عنوان مثال، مشتریان می‌توانند فوراً چک‌های حقوق خود را دریافت کنند و بلافاصله پس از پرداخت فاکتورها به وجوه دسترسی داشته باشند. علاوه بر دفتر خدمات مالی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده و ۱۶ ارائه‌دهنده خدمات، ۳۵ بانک و اتحادیه اعتباری دیگر که زودتر اقدام به پذیرش این سیستم کرده‌اند نیز آماده پشتیبانی از این سیستم پرداخت جدید هستند.

خرید ارز دیجیتال

با سرویس FedNow اشخاص و کسب‌وکارها می‌توانند سریعاً به وجوه دسترسی داشته باشند و با پرداخت‌های به‌موقع، مدیریت کارآمدتری برای جریان‌های نقدی خود داشته باشند. با استفاده از این سرویس افراد قادرند فوراً چک‌های حقوق خود را دریافت کرده و در همان روز از آن استفاده کنند. کسب‌وکارهای کوچک نیز می‌توانند جریان‌های نقدی خود را به‌راحتی بدون تأخیر در پردازش مدیریت کنند. در قدم بعدی، مشتریان بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری که برای این سرویس ثبت نام می‌کنند باید به اپلیکیشن موبایل، وب سایت و سایر رابط‌های مؤسسه مالی خود برای ارسال سریع و ایمن پرداخت‌های فوری دسترسی داشته باشند.

سرویس FedNow به عنوان یک سیستم پرداخت بین بانکی در کنار سایر خدمات پرداخت فدرال رزرو مانند Fedwire و FedACH فعالیت خواهد کرد. فدرال رزرو متعهد به همکاری با بیش از ۹ هزار بانک و اتحادیه اعتباری در سراسر کشور است تا از دسترسی گسترده این سرویس به مشتریان خود در طول زمان اطمینان حاصل کند.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)