0

4

پروتکل فرند تک (Friend Tech) دستاوردهای جدید ثبت می‌کند!

پلتفرم فرند تک (Friend Tech) اخیراً با کسب درآمد ۱۰,۶۴۴.۸ اتر (ETH) انتظارات را از خود برآورده کرده است. TVL این پلتفرم نیز رشد زیادی داشته و رقم کل  ۳۰۱۶۵ اتر را به ثبت رسانده است. در همین حال، بیش از ۴۵۰ ربات اسنایپر آن مجموعاً بیش از ۵.۹ میلیون دلار سود کسب کرده‌اند که ۳۴٪ آن به درآمد سازندگانش اختصاص دارد.

ثبت دستاوردهای جدید در پروتکل friend tech
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

حوزه دیفای با تحولات سریع و پیشرفت‌های شگفت‌انگیز بیگانه نیست؛ بلاک چین فرند تک به‌تازگی پیشروی چنین تحولاتی بوده است. مسیر حرکت این پلتفرم توجهات زیادی را به خود جلب کرده و ترکیبی از آینده‌نگری استراتژیک و زیرساخت‌های فنی قوی را به نمایش گذاشته است.

پروتکل فرند تک با کسب درآمد هنگفت ۱۰۶۴۴.۸ اتر اکنون یکی از پلتفرم‌های آینده‌دار بخش دیفای است. این رقم چشمگیر بازتابی واضح از توانایی این پلتفرم برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و ارزش ثابت به کاربران خود است.

یکی دیگر از دستاوردهای افتخارآمیز فرند تک، افزایش ارزش کل قفل‌ شده (TVL) آن است. در حال حاضر این پلتفرم با تثبیت رقم ۳۰۱۶۵ اتر در TVL خود بیانگر اعتماد و تعهد فزاینده به ذینفعان خود است. چنین رقمی در TVL نه‌تنها نشان‌دهنده یک استخر نقدینگی سالم است، بلکه ثبات و تعهد این پروتکل را نیز برجسته می‌کند.

ارز دیجیتال

فراتر از این معیارهای رایج، ربات‌های اسنایپر فرند تک در اینجا نقش قهرمانان گمنام را بازی می‌کنند. این ربات‌ها که تعداد آنها به بیش از ۴۵۰ عدد می‌رسد، توانسته‌اند بیش از ۵.۹ میلیون دلار سود کسب کنند. این رقم خیره‌کننده ۳۴ درصد از کل درآمد سازندگان آن را تشکیل می‌دهد. چنین دستاوردی بر کارایی الگوریتم‌های فرند تک و پتانسیل راه‌حل‌های معاملاتی خودکار آن در فضای دیفای تأکید می‌کند.

همانطور که فرند تک به رشد درخشان خود ادامه می‌دهد، این نقاط‌عطف صرفاً نشان‌دهنده تصویری بزرگ‌تر از قابلیت‌های آن هستند. درآمد و TVL چشمگیر آن و موفقیت ربات‌های اسنایپر، زمینه‌ساز اتفاق بزرگ بعدی در حوزه دیفای خواهند بود.

منبع: کریپتو نیوز لند

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)