0

0

هشدار در مورد فروپاشی Grayscale و فروش گسترده بیت کوین!

هشدار در مورد فروپاشی Grayscale و فروش گسترده بیت کوین!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

با توجه به اینکه صنعت آسیب‌دیده ارزهای دیجیتال اخیراً از سقوط چندین شرکت بزرگ خود شروع به بهبود کرده است، سؤالاتی مطرح می‌شود که آیا بازار کریپتو و دارایی‌های آن بار دیگر توان تحمل چنین رویدادهایی از جمله سقوط فرضی شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال Grayscale Investments را دارند؟

اسکات ملکر (Scott Melker)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهنده پادکست «The Wolf Of All Streets»، معتقد است که سقوط Grayscale یک اثر دومینویی را در سراسر بازار آغاز خواهد کرد و باعث «فروش گسترده» بیت‌کوین خواهد شد.

ملکر توضیح داد که:

مشکل واقعی برای بازار کریپتو، به‌ویژه بازار بیت‌کوین، این است که ورشکستگی به شرکت Grayscale و GBTC نیز سرایت کند. من فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد (…)، اما اگر چنین چیزی رخ دهد و GBTC منحل شود باید شاهد فروشی گسترده در بیت کوین باشیم.

بااین‌حال، Wolf Of All Streets عقیده خود را بیان کرد که در این وضعیت فرضی، شرکت‌های زیادی مانند والکری (Valkyrie) وجود دارند که وارد عمل خواهند شد و کنترل Grayscale را برای اداره‌‌ای کارآمدتر به دست خواهند گرفت.

ارز دیجیتال

فعالیت‌های برجسته Grayscale

قابل ذکر است در ماه اکتبر، Grayscale برای اولین‌بار از Grayscale Digital Infrastructure Opportunities LLC (GDIO) خود رونمایی کرد؛ یک وسیله سرمایه‌گذاری که به سرمایه‌گذاران در سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های استخراج بیت کوین با قیمت‌های پایین‌تر کمک می‌کند.

همچنین شایان ذکر است که در تابستان سال ۲۰۲۲، Grayscale تلاش کرد تا یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را راه اندازی کند، اما این اقدام توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) متوقف شد، و باعث شد که Grayscale شکایتی علیه این رگولاتور تنظیم کند.

شدت گرفتن بازار گاوی در سال ۲۰۲۳

ملکر در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است پس از سال سخت گذشته، بازار امسال رونق خواهد گرفت یا خیر، گفت:

به نظرم بیشتر شاهد حرکت‌های جانبی خواهیم بود، زیرا همانطور که می‌دانید آگاهی از اوضاع اقتصاد کلان دید وسیع‌تر و شفاف‌تری را برای تصمیم‌گیری به ما می‌دهد. من انتظار ندارم قیمت بیت کوین سر به فلک بکشد درحالی‌که فدرال رزرو همچنان لحن خصمانه خود را حفظ کرده و نمی‌دانیم که در بازارهای دیگر چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

ملکر معتقد است که فعلاً بازار صعودی آن چنانی نخواهیم داشت، «حداقل نه در ابتدا، اما این اتفاق در نهایت رخ می‌دهد، چه در اواخر سال جاری باشد و چه در انتخابات سال ۲۰۲۴؛ زمانی‌که همه‌چیز میل به تغییر دارد! “

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)