0

1

صندوق هوش مصنوعی گری‌اسکیل به بازار آمد!

صندوق هوش مصنوعی گری‌اسکیل
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

گری‌اسکیل، که یک شرکت مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال است، از راه‌اندازی یک محصول نوین خبر داد. صندوق هوش مصنوعی گری‌اسکیل یک صندوق غیر متمرکز است و برای اولین بار عرضه می‌شود. محصول جدید Grayscale، ارزش خود را از قیمت توکن‌های بومی پروتکل‌های غیرمتمرکز AI بدست می‌آورد.

هوش مصنوعی غیرمتمرکز به معنای ادغام هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین است. صندوق هوش مصنوعی گری‌اسکیل، چالش‌های خرید، ذخیره و نگهداری مستقیم ارزهای دیجیتال را رفع می‌کند. ارزش صندوق که با توکن‌های هوش مصنوعی تعیین می‌شود، منعکس کننده کارمزدها و هزینه‌ها هم خواهد بود. رمز ارزهای این صندوق، توسط مدیر اجرایی و تحلیلگران انتخاب می‌شود و در بازه‌های زمانی مختلف، ممکن است تغییر کند.

ارزهای صندوق هوش مصنوعی گری اسکیل
ارزهای صندوق هوش مصنوعی گری اسکیل

رمز ارزهای NEAR، RNDR، FIL، LPT، TAO توکن‌های فعلی این صندوق هستند. در تصویر بالا، ارزها را به همراه وزن هر کدام مشاهده می‌کنید. هرچه وزن یک توکن بیشتر باشد، تاثیر بیشتری بر ارزش صندوق دارد.

احتمالا بازدهی بالای ارزهای هوش مصنوعی، این شرکت را به راه‌اندازی محصول جدید ترغیب کرده است. اگر توکن‌های AI به رشد خود ادامه دهند، ممکن است صندوق هوش مصنوعی را به یکی از محبوب‌ترین محصولات تبدیل کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)