0

2

همکاری گوچی و کریستیز؛ مزایده NFTهای هنر مولد

خانه مزایده آثار هنری «کریستیز Christie’s» و برند پوشاک «گوچی» قرار است با همکاری یکدیگر مزایده‌ای برگزار کنند. در این مزایده قرار است که NFTهای هنر مولد به حراج گذاشته شوند. ۲۱ ان‌اف‌تی از هنرمندان سرشناس این حوزه در این مزایده حضور خواهند داشت.

همکاری گوچی و کریستیز؛ مزایده NFTهای هنر مولد

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

به نظر می‌رسد شاهد نقطه عطف تازه‌ای در دنیای هنرهای دیجیتال هستیم. خانه مزایده «کریستیز Christies» و برند لوکس پوشاک «گوچی Gucci» قرار است که با یکدیگر همکاری داشته باشند. این دو برند شناخته‌شده قصد دارند تا یک مزایده به نام «آینده فرکانس‌ها: کشف تازه‌ها در هنر مولد و فشن» برگزار کنند. این مزایده از ۲۱ ژوئیه آغاز خواهد شد و تا ۲۵ ژوئیه ادامه خواهد داشت و ۲۱ ان‌اف‌تی مختلف قرار است در آن به مزایده گذاشته شوند.

ارز دیجیتال

مزایده‌ای با انواع هنرمندان مختلف

مجموعه‌ای که قرار است به مزایده گذاشته شود، هنرمندان سرشناسی دارد. از جمله «کلِیر سیلور Claire Silver»، «امی کوسانو Emi Kusano» و «امیلی زی Emily Xie». نقطه اشتراک تمام این هنرمندان در تخصص‌شان در سیستم‌های مولد و هوش مصنوعی‌ست؛ دو مورد از تکنولوژی‌هایی که پایه و اساس دنیای NFT هستند.

انواع مختلف NFT؛ ان اف تی‌ هنر مولد

این مجموعه قصد دارد تا ادای احترامی به مجموعه «بامبو، ۱۹۷۴» گوچی هم داشته باشد. این مجموعه به خاطر کیف‌هایش شناخته می‌ود که از نماد بامبو در طراحی آن‌ها استفاده شده بود. با به‌کارگیری هنر مولد که از الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی برای طراحی استفاده می‌کند، این مجموعه ادغامی از هنر، فشن و تکنولوژی خواهد بود. ترکیبی که قصد دارد تا مرزهای دنیای NFT را رو به جلو براند.

«دنیای هنری گوچی» و «کریستیز ۳»

یکی دیگر از اهداف این مزایده، رونمایی از «کریستیز ۳» است؛ پلتفرم مزایده آن‌چِین و بلاک چینی خانه مزایده “کریستیز”. این مزایده همچنین می‌تواند بر معرفی بیشتر «دنیای هنری گوچی»، گالری آنلاین این برند، هم تاثیر بگذارد.

پلتفرم کریستیز ۳ قرار است در حوزه هنرهای دیجیتالی فعالیت کند. و قرار است هم برای تازه‌واردان به دنیای NFT جذاب باشد و هم علاقه‌مندان قدیمی آن. تا همه بتوانند در این پلتفرم، آثاری که دوست دارند را خرید و فروش کنند.

لازم به ذکر است که این پلتفرم، روی شبکه اتریوم طراحی و توسعه داده شده است.

شروع فعالیت گوچی در حوزه هنرهای دیجیتال و NFT، با طراحی پلتفرم دنیای هنری دیجیتال آغاز شد. این بستر اولین جایی بود که کالکشن‌های دیجیتالی این برند به فروش رسیدند. از جمله ان‌ها می‌توان به مجموعه «۱۰۰ سال آیندهِ گوچی» اشاره کرد.

این پلتفرم حاصل همکاری گوچی و مارکت‌پلیس «سوپر رِیر SuperRare» بوده است. و به نوعی یکی از الگو و نقاط عطف در بین هنرمندان امروزی و فعال در حوزه هنرهای دیجیتال به شمار می‌رود. دنیای هنرهای دیجیتال گوچی، شیوه جدیدی از فروش و مزایده آثار را به ما معرفی می‌کند که در آن افراد به صورت انلاین، این کار را انجام می‌دهند.

هرچه بیشتر به مزایده نزدیک می‌شویم، افراد بیشتری در دنیای صبرشان لبریز می‌شود! از اینکه مشتاق‌ اند ببینند ترکیب هنرهای دیجیتال و NFT، فشن، تکنولوژی و هوش مصنوعی چگونه خواهد بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)