0

1

هنگ کنگ به صرافی کوین بیس پیشنهاد همکاری می‌دهد

جانی ان جی (Johnny Ng) سیاستمدار هنگ کنگی در توییتی، نقش مهمی را که اپراتورهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند Coinbase در صنعت کریپتو ایفا می‌کنند، تأیید کرد و گفت آماده است تا به آنها در از سر گرفتن عملیات خود کمک کند. او همچنین به فرصت‌های بالقوه لیست شدن سهام آن اشاره کرد که می‌تواند منجر به رشد بیشتر این صنعت در هنگ کنگ شود.

هنک گنگ به کوین بیس پیشنهاد همکاری می‌دهد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بدینوسیله از همه اپراتورهای جهانی خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله  صرافی coinbase@ دعوت می‌کنم تا برای استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی رسمی خود و توسعه بیشتر برنامه‌هایشان به هنگ کنگ بیایند. لطفاً با من تماس بگیرید، خوشحال می‌شوم اگر کمکی از دستم برمی‌آید برایتان انجام دهم.

جانی ان جی، ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳
خرید ارز دیجیتال

این اقدام ان جی در حالی صورت گرفته که بازیگران اصلی صنعت کریپتو مانند Binance و Coinbase با شکایت حقوقی SEC روبه‌رو هستند. با این حال، هنگ کنگ موضعی پیشروانه و مترقی نسبت به ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده و با وضع مقررات به طور پیوسته بر دارایی‌های رمزنگاری نظارت دارد. در واقع، وزیر مالی هنگ کنگ، پل چان (Paul Chan)، تعهد دولت به ایجاد اکوسیستمی قوی برای ارزهای دیجیتال و فین تک را در ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد. از آن زمان، هنگ کنگ در حال تدوین مقررات و اجرای اقداماتی منطبق با توسعه صنعت ارزهای دیجیتال است.

این مقام مالی هنگ کنگی همچنین از قصد خود برای ایجاد بستری برای معاملهٔ ارز دیجیتال ملی یعنی CBDC سخن گفت. این ابتکار عمل که در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰۲۳) اعلام شد، در پی بررسی مزایای CBDC به عنوان روشی برای پرداخت تراکنش‌های روزمره و تسهیل دسترسی مشتریان به مبادلات ارزهای دیجیتال است. این حرکت بیانگر تعهد هنگ کنگ در حرکت به سمت آینده‌ای دیجیتالی و تبدیل شدن آن به مرکز جهانی کریپتو است.

صرافی‌های OKX و Huobi از قبل در این برنامه شرکت کرده‌اند و در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ لیست شده‌اند. این رویکرد مطلوب نسبت به ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ، توجهات بسیاری را از سوی شرکت‌های برجسته فناوری بین‌المللی به خود جلب کرده است. در ماه ژانویه، سامسونگ، غول فناوری مشهور کره‌ای، اعلامیه ای را در رابطه با معرفی صندوق قابل معامله در بورس فعال معاملات آتی بیت کوین (ETF) در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ منتشر کرد. این حرکت نمونه ای از شناخت و مشارکت فزاینده بازیگران با نفوذ صنایع در اکوسیستم کریپتویی هنگ کنگ است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)