0

0

سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار داده‌های PMI برای جهت‌گیری بازار کریپتو

پیش‌بینی روند بازار کریپتو در چند هفته اخیر کاری دشوار بوده است. پس از افزایشی چشمگیر در ابتدای سال، قیمت ارزهای آن اکنون وارد کانال افقی شده است که دلیل آن نوسانات ناشی از عوامل اقتصاد کلان بوده است. با توجه به انتشار داده‌های PMI در این هفته ممکن است شاهد نوسانات و پرایس اکشن‌های بیشتری باشیم که روند بازار را برای مارس ۲۰۲۳ تعیین خواهد کرد.

سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار داده‌های PMI
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

هفته گذشته با کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال به پایان رسید. روز جمعه (۱۲ اسفند)، دو ارز دیجیتال مهم بازار کریپتو یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، کاهش شدید قیمت را تجربه کردند. این دو رمز ارز بیش از ۵ درصد از ارزش خود را طی یک روز دست دادند و حال‌وهوای کل بازار را دستخوش تغییر کردند.

کاهش قیمت رمز ارزها، بازار کریپتو را به سمت حمایت بحرانی سوق داده است. شکست زیر این منطقه می‌تواند به اصلاح قابل‌توجهی در بازار منجر شود.

خرید ارز دیجیتال

این ریزش قیمت‌ها به برخی رویدادها در بخش کلان مرتبط است، از جمله تحقیقات SEC در مورد Binance و بحران مالی که Silvergate را به لرزه در آورده است. تأثیر اقتصاد کلان بر بازار کریپتو انکارناپذیر است و سرمایه‌گذاران اکنون توجه زیادی به رویدادهای این بخش دارند. قیمت ارزهای دیجیتال بسته به نتیجه یا تفسیر کلی چنین رویدادهایی، افزایش یا کاهش خواهد یافت.

در این هفته، ایالات متحده داده‌های شاخص مدیران خرید (PMI) خود را منتشر خواهد کرد. این داده‌ها وضعیت سلامت صنایع مختلف از جمله بازار ارزهای دیجیتال را منعکس خواهد کرد. با  نگاهی دقیق‌تر به این شاخص می‌توان سطح پذیرش نهادی ارزهای دیجیتال، میزان نوآوری و توسعه، و وضعیت نظارتی غالب شرکت‌کنندگان در این بخش را نشان داد.

بسته به نتیجه این داده‌ها و نحوه تفسیر سهامداران این صنعت، ممکن است شاهد حرکت قابل‌توجهی در قیمت ارزهای دیجیتال باشیم. تأثیر PMI می‌تواند آغازگر روندی باشد که جهت بازار را برای هفته‌های آینده مشخص کند.

 دیگر رویدادهای مهمی که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، می‌توان به نشست فدرال رزرو در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) و تنظیم درجه سختی شبکه بیت‌کوین اشاره کرد. این یک رویداد دو هفته‌ای است که به حفظ ثبات و امنیت شبکه کمک می‌کند.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)