0

2

شکایت از کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ بایننس

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال ظاهراً سرمایه گذاری در اوراق بهادار ثبت نشده در صرافی بایننس  را تبلیغ کرده است و این موضوع باعث شکایت جمعی از سرمایه گذاران از رونالدو شده است.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرطرفدار فوتبال، با طرح دعوای دسته جمعی از سوی شاکیان مواجه شده است که ادعا می کنند از تبلیغ او در صرافی ارز دیجیتال بایننس، که اکنون درگیر یک دعوای حقوقی شده است، متحمل ضرر شده اند.

یک پرونده در ۲۷ نوامبر به دادگاه منطقه فلورید ارسال شد که ادعا می‌کند رونالدو با Binance در عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده، تبلیغ، کمک و یا مشارکت فعال داشته است.

بایننس در اواسط سال ۲۰۲۲ وارد یک همکاری چند ساله با رونالدو شد تا مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را تبلیغ کند. تبلیغات رونالدو باعث تشویق میلیون‌ها فالوور، طرفدار و حامی او به سرمایه‌گذاری در صرافی بایننس شده و بایننس را در جذب سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار ثبت نشده یاری کرده است.

در این شکایت آمده است که رونالدو به دلیل نفوذ و گستردگی با ۸۵۰ میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی، دلیل بخشی از محبوبیت رو به رشد بایننس بوده است. آنها ادعا می کنند که فروش NFT او در ارتقای صرافی بایننس تاثیرگذار بوده و افزایش ۵۰۰ درصدی جستجو در گوگل را برای واژه “Binance” در هفته اولیه به همراه داشته است.

در این شکایت ادعا شده است که رونالدو درباره فروش اوراق بهادار رمزنگاری ثبت نشده بایننس اطلاعات داشته و یا باید اطلاع می‌داشت؛ زیرا او پیش از این نیز تجربه سرمایه‌گذاری داشته و منابع گسترده‌ای برای به دست آوردن مشاوران خارجی دارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)