0

0

جاستین سان سیستم پرداخت مبتنی بر ترون و ChatGPT را معرفی کرد

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون، روز شنبه طرحی را برای سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک چین ترون و هوش مصنوعی ارائه داد که سطح جدیدی از کارایی و راحتی را برای سیستم‌های پرداخت به ارمغان می‌آورد.

جاستین سان سیستم پرداخت مبتنی بر ترون و ChatGPT را معرفی کرد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

جاستین سان، بنیانگذار Tron، در توییتی در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) اعلام کرد که قصد دارد بلاک چین ترون و  سیستم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و OpenAI را برای یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز به‌کار گیرد.

ترون به عنوان یک زیرساخت مالی غیرمتمرکز پیشرو در صنعت کریپتو، چارچوب پرداخت غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سیستم‌های هوش مصنوعی ChatGPT و OpenAI ارائه خواهد کرد.

این چارچوب یک سیستم قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاک چین ترون، پروتکل لایه پرداخت، SDK اساسی و دروازه پرداخت هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. او ادعا می‌کند که این سیستم قرارداد هوشمند می‌تواند برای ذخیره سوالات کاربر و نتایج هوش مصنوعی در سیستم ذخیره‌سازی فایل غیرمتمرکز BitTorrent استفاده شود.

ارز دیجیتال

علاوه‌براین، پروتکل لایه پرداخت، تسویه‌حساب ثمربخش و راحت را در بلاک چین ترون فراهم می‌کند. در همین حال، لایه تعامل، تسویه‌حساب استاندارد و API برای خدمات هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هرچند این اقدام منجر به دستیابی TRX و BTT به فضای ذخیره‌سازی کاملاً غیرمتمرکز و حاکمیت DAO می‌شود.

جاستین سان اظهار داشت که طراحی این چارچوب مبتنی بر بلاک چین Tron، سیستم پرداختی غیرمتمرکز ایجاد خواهد کرد. وی  بر این باور است که این سیستم پرداخت ایمن، قابل اعتماد، ضد دستکاری و ضد سانسور خواهد بود. همچنین، ادغام هوش مصنوعی به مردم کمک می‌کند تا یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز و هوشمند داشته باشند.

علاوه‌براین، جاستین سان قصد دارد توکن‌های Just (JST) ،Sun (SUN) و برنامه‌های کاربردی APENFT Marketplace را نیز در این چارچوب پرداختی بگنجاند. او معتقد است این طرح، تجربه و سود بهتری را برای مشتریان فراهم خواهد کرد. به همین دلیل او می‌خواهد تمام توکن‌ها و پروژه‌های مرتبط با Tron دارای سیستم‌های هوش مصنوعی باشند.

واکنش توکن TRX

قیمت TRX توکن بومی شبکه ترون، با اعلام طرح جدید جاستین سان، واکنشی از خود نشان نداده است و با قیمت ۰.۰۶۳۷۷ دلار در حال معامله شدن است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته برای این رمزارز به ترتیب ۰.۰۶۳۲۲ دلار و ۰.۰۶۴۳۵ دلار است. در همین حال، توکن های BTT، JST و SUN نیز در شبانه‌روز گذشته نزدیک به ۱ درصد کاهش یافته‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)