0

1

افزایش فرصت سرمایه‌گذاری در وب۳؛ کلی‌تن دارایی‌های یک کشتیرانی را توکنیزه می‌کند

بلاک چین لایه ۱ کلی‌تن (Klaytn) که توسط غول اینترنتی کره جنوبی Kakao توسعه یافته، قصد دارد با کشتیرانی کوریندو (Korindo) و نئوپین (NEOPIN) در زمینه توکنیزاسیون دارایی‌ها همکاری کند.

توکن سازی دارایی‌های کشتیرانی کوریندو توسط بلاک چین klaytn
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بنیاد Klaytn در بیانیه‌ای اعلام کرد قصد دارد یک مدل کسب‌وکار توکن ‌سازی دارایی در دنیای واقعی را با دارایی‌های مرتبط با کشتی که متعلق به شرکت کشتیرانی کوریندو است، توسعه دهد. تجارت این کشتیرانی صنایع مختلفی از جمله منابع طبیعی، لجستیک، صنایع سنگین، کاغذ، امور مالی و املاک و مستغلات را در بر می‌گیرد.

به گفته کلی‌تن تامین مالی کشتی معمولاً شامل تأمین مالی ساخت و خرید کشتی با ارائه خود کشتی‌ها به عنوان وثیقه است. حال با فرآیند توکنیزاسیون دارایی‌های کشتی انتظار می‌رود دسترسی به منابع مالی کشتی به طور قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران فردی و همچنین مؤسسات افزایش یابد و به تنوع بخشیدن سرمایه‌گذاری‌هایی که بر پایه وب۳ هستند، کمک کند.»

به عقیده این شرکت بلاک چینی، ابتکار RWA آن که با توکن سازی محموله‌های کشتی شروع شده، نقدینگی را افزایش خواهد داد و کانال‌های سرمایه‌گذاری را تنوع خواهد بخشید.

شرکت کلی‌تن ارزش بالقوه چنین توکن‌سازی برای دارایی‌های مرتبط با کشتی را فاش نکرد، زیرا این مشارکت هنوز در مرحله مذاکره است.

سنگمین سئو (Sangmin Seo)، مدیر نماینده بنیاد کلی‌تن اظهار کرد این شبکه بلاک چینی در زمینه ایجاد خدمات از «شناسایی پروژه‌های عالی توکن‌سازی RWA تا راه‌اندازی خدمات واقعی» تجربه عملی به دست آورده است.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)