0

2

صرافی کریپتویی Kraken شبکهٔ لایه دو خود را راه‌اندازی می‌کند

به نقل از منبعی آگاه صرافی کریپتویی کراکن (Kraken) قرار است برای راه‌اندازی شبکه لایه ۲ خود با چند شرکت پیشرو در فناوری بلاک چین همکاری کند. حرکتی مشابه رقیبش صرافی کوین بیس (Coinbase) که در اوایل سال جاری شبکه لایه ۲ خود یعنی بیس  (Base) را لانچ کرد.

مشارکت صرافی کراکن با چند شرکت بلاک چینی برای راه‌اندازی شبکه لایه دو خود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

سخنگوی کراکن اظهار کرد: «ما همیشه به دنبال شناسایی و حل چالش‌ها و فرصت‌های جدید در این صنعت هستیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری نمی‌توانم در اختیارتان بگذارم».

اخیراً شرکت‌های کریپتویی بزرگ مانند کوین بیس و کراکن به‌دنبال افزایش حضور خود به‌عنوان سازندگان بلاک چین چه به‌عنوان منبع درآمدی جدید یا صرفاً به‌عنوان توسعه عملیات فعلی‌شان هستند.

در ماه آگوست، صرافی کریپتویی کوین بیس شبکه لایه دو خود به نام Base را عرضه کرد که از OP Stack تیم OP Labs که آپتیمیزم (Optimism) دومین شبکه بزرگ لایه ۲ بلاک چین اتریوم را ساخته است، بهره برده است.

پالیگان توسعه‌دهنده‌ پیشرو در راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم، اوایل سال جاری ابزار نرم‌افزاری جدیدی عرضه کرد که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن برای تغییر بلاک چین‌های خود استفاده کنند. Matter Labs، توسعه‌دهنده شبکه لایه دو zkSync نیز فناوری خود را به سازندگان تازه‌کار ارائه می‌دهد.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)