0

2

شیبا اینو در تعداد تراکنش‌های بزرگ خود رشدی سه رقمی را ثبت کرد

در حرکتی خیره‌کننده توکن شیبا اینو (SHIB) با افزایش بی‌سابقه در تعداد تراکنش‌های بزرگ؛ تراکنش‌هایی به ارزش صد هزار دلار یا بیشتر، پویایی چشمگیر در این زنجیره را به نمایش گذاشته است.

رشد ۶۰۰ درصدی شیبا اینو در عرض یک روز
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این معاملات با ارزش بالا که شامل توکن SHIB می‌شد، رشد انفجاری 91 میلیون دلاری را در عرض ۲۴ ساعت تجربه کردند که نشان دهنده افزایش خیره کننده ۶۰۰ درصدی بوده است. این افزایش ناگهانی به مبادله ۸.۷۱ تریلیون توکن SHIB کمک کرده و مجموع تراکنش‌های روزانه آن را به رقم فوق‌العاده ۱۰.۴۴ تریلیون رسانده است.

ارز دیجیتال

این افزایش فضایی در این متریک آنچینی مهم تا حد زیادی به راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم، راه‌حل لایه دو اختصاصی شیبا اینو نسبت داده می‌شود. با توجه به اینکه انتظار می‌رود این رویداد مهم در اواسط ماه اوت رخ دهد، جامعه پروژه از هیجان به وجد آمده است. تاریخ دقیق این لانچ هنوز مشخص نیست، اما علاقه‌مندان و اعضای آن فعالانه در حال تبلیغ این توسعه مورد انتظار هستند.

ارتش SHIB در حالت آماده باش

افزایش اخیر در معاملات بزرگ SHIB نشان‌دهندهٔ علاقه و اعتماد بالای سرمایه‌گذاران و جامعه به آینده این پروژه است. عده بسیاری پیش‌بینی ‌می‌کنند که راه‌اندازی شیباریوم اصلی می‌تواند عاملی دگرگون‌کننده برای این ارز دیجیتال باشد.

با توجه به اینکه دنیای کریپتو مشتاقانه اتفاقات مربوط به این رویداد پیش‌رو را دنبال می‌کند، اکنون همه نگاه‌ها به حرکت بعدی SHIB دوخته شده است. از آنجایی که تیم این پروژه جزئیات کار را مخفی نگه می‌دارد، پیش‌بینی‌ها افزایش یافته و علاقه‌مندان به شیبا اینو خود را برای احتمال پیشرفت‌های مهم‌تر در آینده نزدیک آماده می‌کنند.

خرید شیبا

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)