0

0

«پمپ گاز» شبکه LayerZero انتقال بین‌زنجیره‌ای NFTها را تسهیل می‌کند!

قابلیت انتقال توکن‌های غیرمثلی با قابلیت جدید شبکه «لیر زیرو LayerZero» بین شبکه‌های اتریوم و پالیگان امکان‌پذیر است. شبکه‌های قابل دسترس با این قابلیت، در آینده بیشتر خواهند شد.

«پمپ گاز» شبکه LayerZero انتقال بین‌زنجیره‌ای NFTها را تسهیل می‌کند!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پروتکل «لِیِر زیرو Layer Zero» که برای پیام‌رسانی بین بلاک‌چین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از قابلیت جدید خود رونمایی کرده است. این قابلیت که برای دریافت گس از آن استفاده می‌شود، می‌تواند توکن‌های غیرمثلی را بین شبکه‌های مختلف منتقل کند.

رونمایی از این قابلیت، همزمان با آغاز همکاری لیر زیرو با مارکت‌پلیس NFT «مجیک ایدن Magic Eden» بوده است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از طریق مجیک ایدن، NFTهای شبکه لیر زیرو (Omnichain) یا ONFT خرید و فروش کنند.

در ابتدا این قابلیت تنها برای توکن‌های غیرمثلی شبکه‌های اتریوم و پالیگان در دسترس خواهد بود اما در ادامه، از شبکه‌های دیگر هم ساپورت خواهد کرد.

پروژه «Gas Station» یا «پمپ گاز!» پروژه‌ای مشترک بین مجیک ایدن و لیر زیرو بوده است. این پروژه به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق پلتفرم مجیک ایدن، به صورت مستقیم NFT خریداری کنند و آن را به شبکه‌های دلخواهشان منتقل کنند.

نحوه کارکرد «پمپ گاز» متفاوت از کیف پول‌های گرم است که کارمزد انتقال را به صورت آنی دریافت می‌کنند. و نکته بعدی این است که این پروژه، یک سرویس نیست؛ بلکه یک پروژه تماما منبع‌باز (Open Source) و تماما غیرمتمرکز است که امنیت آن به دست اشخاص ثالث نمی‌افتد. NFTهای بین شبکه‌ای در پلتفرم‌های گیمینگ می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)