0

0

رهبر شیبا اینو در جستجوی بازیگر زن برای فیلم شیبا!

اخیراً در فضایی کریپتویی توییتر شایعاتی پیچیده مبنی بر اینکه شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) قصد دارد فیلمی با محتوای کوین شیبا اینو بسازد.

ساخت فیلم شیبا اینو
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو، که با نام مستعار شایتوشی کوساما آن را می شناسیم، اخیراً نشانه‌هایی از توجه به هنرپیشه‌ای به نام شون رِمی (Shaun Romy) از خود نشان داده است. این هنرپیشه در تاریخ ۱۷ مارس، ۲۹ ساله شد و شایتوشی نیز به همین مناسبت توییتی با ذکر نام او منتشر کرد کرد و وی را بازیگر مورد علاقه خود نامید.

کوساما در توییتی به او نوشت: «همینطور عالی پیش برو.» رمی نیز در مقابل با ارسال توییتی از او تشکر کرد.

ارز دیجیتال

این اتفاق پس از آن رخ داد که قبلاً شایعاتی در فضای کریپتویی توییتر پیچیده بود در مورد اینکه شایتوشی قصد دارد مستندی در مورد کوین شیبا اینو در نتفلیکس بسازد. این ادعاها حاکی از آن بود که این مستند قرار است با همه سازندگان، از جمله، شاید خود شایتوشی کوساما، مصاحبه کند.

اگر حقیقت داشته باشد که شما در حال ساخت مستندی ویژه‌ی شیبا اینو هستید… ما به مااااه (افزایش قیمت شیبا) خواهیم رفت!🚀🚀🚀

FJ73 Crusierء ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲

تصور کنید برنامه‌ای درباره شیبا اینو بسازیم و با ارتش و سازندگان آن مصاحبه کنیم… اتفاقی است که تقریباً مطمئنیم میلیون‌ها نفر آن را تماشا خواهند کرد. کی با من هم نظره؟

با این حال، اکنون که کوساما علناً شون رمی را در توییتر تگ کرده، و مارسی جاسترو  (Marcie Jastrow)، مشاور SHIB Metaverse در حال گفتگو با تد شیلوویتز (Ted Schilowitz)، کسی که مسئول بررسی پروژه‌های آتی در استودیوی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) است، مشاهده شده، به نظر می‌رسد برخی از علاقه‌مندان SHIB فکر کنند که شایعه «فیلم شیب» ممکن است از مستند به یک فیلم داستانی تغییر کند.

رمی بازیگری با اصالت هندی است که به خاطر بازی در فیلم‌های بالیوودی شهرت یافته است.

لوسی ساسینکووا (Lucie Sasinkova)، از علاقه‌مندان به شیبا اینو، توییتی منتشر کرد که نشان می‌دهد شایتوشی یا از رمی خوشش آمده و دارد به او ابراز علاقه می‌کند یا به دنبال بازیگری زن برای مجموعه بازیگران این فیلم است. کوساما در پاسخ به این توییت، میم یک سگ شاد شیبا اینو را با هشتگ «بدون شرح» ارسال کرد.

با این حال وی در مورد صحت یا عدم صحت شایعات ساخت این فیلم اظهارنظری نکرد.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)