0

0

لیکویید شدن ۲۰۰ میلیون دلاری معامله‌گران با رسیدن بیت کوین به ۱۸ هزار دلار

لیکویید شدن معاملات بیت کوین
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت بیت کوین به بالای ۱۸ هزار دلار افزایش یافت و به همین دلیل پوزیشن‌های شورت اهرمی (Leveraged Short Positions) را بیش از ۲۰۰ میلیون دلار لیکوئید کرد.

قیمت بیت کوین (BTC) در طول هفته گذشته پس از هفته‌ها تثبیت طولانی مدت عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. در زمان نگارش این مقاله، برای اولین بار از ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ قیمت این ارز دیجیتال به بالای محدوده ۱۸ هزار دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم Bitstamp در اوایل صبح روز پنجشنبه ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ در جلسه معاملاتی اتحادیه اروپا، بیت کوین با عبور از محدوده ۱۸ هزار دلاری با قیمت ۱۸،۳۷۰ دلار خرید و فروش شد. آخرین باری که این ارز دیجیتال با این قیمت‌ها معامله شد در ۱۴ دسامبر سال گذشته بود.

خرید ارز دیجیتال

برای بقیه دارایی‌های دیجیتال در بازار کریپتو نیز سودهای قابل توجهی به ثبت رسیده است. به عنوان مثال اتریوم (ETH) در هفته‌ای که گذشت با قیمت بالای ۱۴۰۰ دلار معامله شد. همین موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از موقعیت‌های فروش شورت، لیکوئید شوند. بر اساس داده‌های وبسایت Coinglass، در واقع بیش از ۲۰۰ میلیون دلار پوزیشن شورت اهرمی تنها در ۲۴ ساعت گذشته لیکوئید شده است.

جالب اینجاست که این صرافی ارز دیجیتال OKX است که بیشترین حجم نقدینگی را در روز گذشته شاهد بود.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)