0

4

ثبت شکایات متعدد در پی مسدود شدن تعداد زیادی حساب در یکی از بانک‌های محبوب آمریکا

بر اساس گزارش‌ها، اداره کسب و کار بهتر (BBB) به دنبال به راه افتادن موجی از شکایات مشتریان به دلیل مسدود شدن حساب‌هایشان در یکی از بانک‌های معروف آمریکا تحقیقات را آغاز کرده است.

شکایت به دلیل مسدود شدن حساب‌ها در بانگ گرین دات آمریکا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گزارش ان بی سی نیوز، برای دومین هفته متوالی، گروهی از مشتریان والمارت (Walmart) و توربوتکس (Turbotax) مرتبط با بانک گرین دات (Green Dot) اظهار کردند دسترسی آنها به وجوه‌شان به طور کامل قطع شده است.

این بانک که ۳۳ میلیون مشتری دارد، در حال حاضر از سوی اداره کسب و کار بهتر به دلیل شکایات پی در پی مورد بررسی قرار گرفته است.

خرید ارز دیجیتال

طی دو هفته گذشته، ان بی سی نیوز با هفت نفر مصاحبه کرده که می‌گویند برای ورود به حساب‌ و خرج کردن پول‌هایشان با مشکل مواجه شده‌اند.

به پنج نفر گفته شد این نقص به دلیل تعمیرات بوده و به دو نفر دیگر نیز گفته شد که حساب آنها به دلیل فعالیت مشکوک نشانه‌گذاری شده است.

آلیسون لوبرت (Alison Lubert)، سخنگوی بانک گرین دات اظهار کرده که به‌روزرسانی‌های اخیر شبکه باعث این قطعی‌های موقت شده که در حال حاضر برطرف شده است. لوبرت می‌گوید «بخش بسیار کوچکی از مشتریان» تحت‌تأثیر این نقص قرار گرفته‌اند و برای مشتریانی که حساب‌هایشان را مسدود کرده‌اند، اعتبار مجدد صادر شده است.

به گفته ان بی سی، یک نفر به دلیل این مشکل هنوز حسابش قفل است و نمی‌تواند به وجوه خود (در زمان انتشار این خبر) دسترسی داشته باشد.

سخنگوی فدرال رزرو بیان کرده که این آژانس از شکایات جدید علیه گرین دات آگاه است، اما اینکه آیا تحقیقات فعالی در مورد عملکرد این بانک را در دست اجرا دارد یا خیر، تأیید یا رد نکرد.

منبع: دیلی هودل

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)