0

4

معامله توکن MAV بر بستر zkSync در بایننس فعال شد!

صرافی بایننس، با موفقیت پروتکل ماوریک (MAV) را در شبکه زد کی سینک ارا (zkSync Era) ادغام کرده و واریز و برداشت توکن‌های آن را بر بستر این شبکه فراهم نموده است.

معامله توکن MAV در بایننس فعال شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

واریز و برداشت توکن‌های MAV اکنون با تقویت نقدینگی و کارایی سرمایه، در شبکه zkSync Era در دسترس است.

با این حال، باید توجه داشت که واریزی‌ها در شبکه zkSync Era تقریباً ۲۴ ساعت زمان می‌برد تا به حساب‌های بایننس کاربران منتقل شود. این تأخیر به عملکرد  Finality شبکه zkSync Era نسبت داده می‌شود که امنیت و اطمینان تراکنش‌ها را تضمین می‌کند.

پروتکل ماوریک، پلتفرمی پیشرو در حوزه دیفای است که هدف آن تقویت نقدینگی و بهینه‌سازی استفاده از سرمایه در بخش دیفای است. طرح جدید Dynamic Distribution AMM آن ارائه‌دهندگان نقدینگی را با استیک کردن در رنج‌های قیمتی مختلف تقویت می‌کند و تعیین می‌کند که آن نقدینگی باید چگونه به نوسانات قیمت بازار واکنش نشان دهد.

خرید ارز دیجیتال

بلاک چین zkSync Era نیز یک راه‌حل لایه دو دانش صفر است که از گواهی اعتبار کریپتوگرافی برای تسهیل تراکنش‌های مقیاس‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه در شبکه اتریوم بهره می‌برد. شبکه zkSync Era علاوه بر ذخیره آفچینی داده‌ها، محاسبات را نیز به‌صورت آفچینی و خارج از زنجیره انجام می‌دهد. این رویکرد استانداردهای امنیتی بالای اتریوم را حفظ می‌کند و در عین حال هزینه‌های تراکنش را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

ادغام پروتکل ماوریک در شبکه ZkSync Era نقطه‌عطفی مهم در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است که دسترسی، کارایی و امنیت را برای علاقه‌مندان به دارایی‌های دیجیتال افزایش می‌دهد.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)