0

0

متامسک مشکل حریم خصوصی را برطرف کرد

کیف پول کریپتویی متامسک (MetaMask) در آخرین به‌روزرسانی خود چند اصلاح کلیدی در رابطه با حریم خصوصی کاربران خود انجام داده است.

رفع مشکل حریم خصوصی متامسک
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پیش از این، وقتی کاربران متامسک به برنامه‌های کریپتویی متصل می‌شدند، تمام حساب‌های آن‌ها حتی اگر قصد داشتند آنها را جدا از هم نگه دارند، باز به یکدیگر وصل می‌شدند. اما حالا این کیف پول هنگام اتصال به برنامه‌ها، حساب‌ها را جدا از هم نگه می‌دارد وبه طور جداگانه نیز آنها را در برگه‌های مرورگر حفظ می‌کند.

متامسک در اطلاعیه خود گفت که: «برای مثال ممکن است بخواهید از حساب اول خود به عنوان حساب «عمومی» مرتبط با ENS خود استفاده کنید، در حالی که از حساب دوم‌تان برای فعالیت‌های DeFi Degen که می‌خواهید آن را خصوصی نگه دارید، بهره ببرید. «حالا می‌توانید این کار را انجام دهید، زیرا این حساب‌ها دیگر از هم جدا شده‌اند و ربطی به هم ندارند.»

این به‌روزرسانی همچنین میزان داده‌هایی را که به سرویس‌های طرف ثالثی که برای اجرای برنامه افزودنی (Extension) این کیف پول ارسال می‌شوند، محدود می‌کند.

در این اطلاعیه همچنین آمده که وقتی شخصی کیف پولی را نصب می‌کند، می‌تواند هر ارائه‌دهنده RPC را -سرویسی که برای اتصال به بلاک چین استفاده می‌شود– به‌جای استفاده خودکار از Infura (ارائه‌دهنده‌ای متعلق به ConenSys، که مالک متامسک نیز هست) انتخاب کند. امکان انصراف از استفاده از Infura نیز وجود دارد.

این امر پس از تغییر برخی تنظیمات حریم خصوصی در ماه فوریه انجام شد که تغییر ارائه‌دهندگان RPC را آسان‌تر کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)