0

0

۳.۳ تریلیون شیبا توسط نهنگ اسرارآمیز اتریوم جابه‌جا شد!

تراکنش چشمگیر نهنگ اسرارآمیز اتریوم؛ جابه‌جایی ۳.۳ تریلیون SHIB
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

یک نهنگ اسرارآمیز اتریوم طی تراکنشی چشمگیر، ۳.۳ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) را به کیف پولی ناشناس منتقل کرده است.

به نظر می‌رسد وجوه این نهنگ در اصل از کیف پولی است که از اکتبر ۲۰۲۲، اتریوم‌هایی به ارزش تقریبی ۷۵۰ هزار دلار را در خود جای داده بود. این کیف پول جدید فقط حاوی توکن‌های SHIB است که نشان می‌دهد این نهنگ دارایی خود را بین کیف‌پول‌های مختلف تقسیم می‌کند تا وجوه خود را از چشم بازیگران بد دور نگه دارد.

در این تراکنش بزرگ، حدود ۳۸.۲ میلیون دلار ارز دیجیتال SHIB با کارمزد تراکنش ۰.۰۰۰۶۶۴، معادل تقریباً ۱.۰۶ دلار جابه‌جا شده است. همانطور که در خبرهای قبلی نیز آمده بود، شیبا اینو پس از اینکه از نظر حجم تبادل در یکی از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو در کره جنوبی فهرست شد، به یکی از نمودارهای «ترند» در هر وبسایت کریپتویی تبدیل شد.

ارز دیجیتال

این صرافی مستقر در سئول که Upbit نام دارد پس از بایننس بیشترین حجم معاملات رمز ارزی را در این کشور به خود اختصاص داده و اخیراً از فهرست شدن جفت ارز SHIB در برابر وون کره جنوبی (KRW) خبر داده است.

بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم نیز حدود ۸۵ میلیون دلار SHIB را قبل از لانچ شدن شیباریوم انباشت کرده‌اند، و هنگامی این کار را کردند که این ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم با یکی از برندهای لوکس آمریکای شمالی به نام Bugatti Group در ضرب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در یک «رویداد ویژه» مشارکت کرده بود که گروه بوگاتی میزبانی «جشن و فضای ضرب کردن» مختص شیبوشی‌ها را در این ایونت بر عهده داشت. این مجموعه‌ی ضرب ویژه «در ۴ دقیقه اول این رویداد فروخته شد»، زیرا تقاضا برای توکن‌ها بسیار بیشتر از عرضه‌ی آن بود.

شیباریوم، راه‌حل لایه ۲ شیبا اینو نیز قرار است با هدف بهبود اکوسیستم آن از جمله ارائه‌‌ی تراکنش‌های سریع‌تر و هزینه کمتر، در میان سایر پیشرفت‌های مهم این شبکه، در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)