0

2

بنیاد NEAR با Alibaba Cloud برای پذیرش بیشتر وب۳ در آسیا مشارکت می‌کند

این سازمان غیرانتفایی حامی اکوسیستم پروتکل NEAR روز دوشنبه اعلام کرد با Alibaba Cloud؛ بازوی غول فناوری چینی در زمینه محاسبات و ذخیره‌سازی، جهت سرعت‌بخشی به پذیرش وب۳ وارد همکاری شده است.

همکاری بنیاد NEAR با Alibaba Cloud
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این همکاری به بنیاد NEAR اجازه دسترسی به اکوسیستم توسعه‌دهندگان Alibaba Cloud در سراسر آسیا و خاورمیانه را می‌دهد تا توسعه‌دهندگان بیشتری برای ساخت برنامه جذب پروتکل NEAR شوند. توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اعتبارسنج‌های جدید NEAR را راه‌اندازی کنند، می‌توانند این کار را با سرویس زیرساخت «plug-and-play» علی بابا کلود انجام دهند.

خرید ارز دیجیتال

در این بیانیه مطبوعاتی آمده بنیاد NEAR و Alibaba Cloud پروتکل RPC را به عنوان یک سرویس به توسعه‌دهندگان و کاربران در اکوسیستم NEAR ارائه خواهند کرد. RPC نوعی سرور کامپیوتری است که به کاربران اجازه می‌دهد داده‌های موجود در بلاک چین را بخوانند و تراکنش‌ها را به شبکه‌های مختلف ارسال کنند. این سرویس همچنین با نمایه‌سازی چند زنجیره‌ای، API درخواست اطلاعات را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد.

کاربران همچنین می‌توانند از سیستم‌عامل بلاک چین NEAR استفاده کنند؛ پلتفرمی که در اوایل سال جاری راه‌اندازی شد و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زیرساخت‌های Alibaba Cloud برنامه‌های خود را بسازند و با دیگر کاربران تعامل داشته باشند.

این مشارکت در حالی رخ داده که علی‌بابا اخیراً از استخدام رئیس جدید خود به نام جوزف سای (Joseph Tsai) خبر داده است؛ یک سرمایه‌گذار فعال حوزه وب۳ که قراردادهای متعددی با نهادهای مرتبط با رمزارز امضا کرده است.

ریموند شیائو (Raymond Xiao)، رئیس پروژه‌های بین‌المللی وب۳ در Alibaba Cloud Intelligence اظهار کرد: «همکاری بنیاد NEAR و Alibaba Cloud از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ما قصد داریم به حمایت خود از توسعه‌دهندگان وب۳ برای کشف فرصت‌ها ادامه دهیم. این همکاری برای توسعه‌دهندگان و اعتباردهندگان در بازارهای آسیایی نیز مهم است، چراکه می‌توانند از زیرساخت جامع Alibaba Cloud در آسیا بهره ببرند.»

منبع: کوین دسک

نیر پروتکل
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)