0

0

ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در نیویورک!

کتی هوچول (Kathy Hochul)، فرماندار نیویورک، قانونی را امضا کرده است که استخراج ارزهای دیجیتال را تا حدودی محدود می‌کند.

ممنوعیت نسبی استخراج ارزهای دیجیتال
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فرمانداری نیویورک تعلیقی دو ساله برای عملیات استخراج ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) با سوخت فسیلی وضع کرده است، و اولین ایالت در این کشور است که این کار را انجام می دهد.

هوچول که در اوایل این ماه ریاست این ایالت را برعهده گرفته، روز سه‌شنبه ۲۲ نوامبر (۱ آذر) ممنوعیت بحث‌برانگیز زیست محیطی را امضا کرد.

وی در بیانیه خود گفت که می‌خواهد نیویورک مرکز نوآوری‌های مالی باقی بماند، اما بر اهمیت حفاظت از محیط زیست نیز تأکید کرد.

این لایحه در اوایل ژوئن (خرداد ماه) توسط سنای ایالت نیویورک تصویب شد.

نیویورک به دلیل منابع انرژی هیدروالکتریک ارزان خود مکانی جذاب برای کسب و کارهای استخراج ارز دیجیتال است. ماینرها نیز از فراوانی نیروگاه‌های سوخت فسیلی راکد در این ایالت بی‌بهره نبوده‌اند.

با این حال، کسب‌وکارهای کریپتویی به دلیل استفاده از انرژی فراوان، تهدید اهداف آب‌وهوایی ایالت با احیای نیروگاه‌هایی که با سوخت فسیلی کار می‌کنند و افزایش قابل‌توجه انتشار گازهای گلخانه‌ای، واکنش شدید گروه‌های محیط‌زیستی محلی را برانگیخته‌اند.

سال گذشته، برخی از ساکنان شمال نیویورک اقدام به شکایت از یک مرکز استخراج بیت کوین محلی کردند که دریاچه سنکا را به یک جکوزی آب گرم تبدیل کرده است.

صنعت استخراج ارزهای دیجیتال به‌شدت علیه این لایحه لابی کرد و ادعا کرد که ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال، مانع از رشد این حوزه می‌شود.

با این حال، این لایحه تصویب‌شده فعلی به اندازه لوایح پیشنهادی قبلی که هرگونه فعالیت ماینینگ ارز دیجیتال در ایالت را به مدت سه سال ممنوع می‌کند، سختگیرانه نیست.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)