0

4

افت ۲۰ درصدی بازار NFT بعد از چند هفته رشد متوالی

بعد از هفته‌های متوالی که مارکت NFT روند صعودی داشت، در این هفته نسبت به هفته قبل ۲۰٪ کاهش حجم و فروش را تجربه کرد. آمار نشان می‌دهد در هفته گذشته حجم فروش NFTها ۱۵۲ میلیون دلار بوده است که ۸۴ میلیون دلار آن، مختص ان اف تی‌های شبکه اتریوم بوده.

افت ۲۰ درصدی بازار NFT بعد از چند هفته رشد متوالی
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

حجم فروش توکن‌های غیرمثلی در این هفته نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰٪ افت پیدا کرده است. پس از هفته‌های متوالی که به‌دلیل رشد توکن‌های BRC-20 و ان‌اف‌تی‌های بیت کوین (اوردینالز چیست؟) بود، بازار NFT روند کاهشی به خود گرفت. تعداد خریداران NFT در این هفته نسبت به هفته قبل حدود ۶۴٪ کاهش پیدا کرد.

آشنایی با توکن‌های BRC-20؛ آموزش ساخت توکن BRC-20

با وجود کاهش ۲۰ درصدی فروش کلی توکن‌های غیرمثلی، NFTهای اتریومی اما ۳۴٪ افت فروش داشتند. شبکه بیت کوین توانست در این هفته حدود ۳۰ میلیون دلار از فروش NFTهای بازار را تصاحب کند. این مقدار نسبت به هفته گذشته، بیش از ۲۵٪ افزایش داشته است. سولانا و پالیگان هم هرکدام به ترتیب ۸.۴ و ۶.۳ میلیون دلار از حجم کل را به خود اختصاص دادند.

خرید ارز دیجیتال

بر اساس داده‌های وبسایت «CryptoSlam» در هفته گذشته، همه ۵ مورد از گران‌قیمت‌ترین NFTهای فروخته شده، از شبکه بیت‌کوین بوده‌اند. در این هفته اما دو مورد از این ۵ ان اف تی از شبکه اتریوم و مابقی بیت‌کوینی بودند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)