1

0

«اوپن‌سی پرو OpenSea Pro»؛ نسخه بدون کارمزد و حرفه‌ای اوپن‌سی معرفی شد!

اوپن‌سی روز سه‌شنبه از مارکت‌پلیس جدید خود به نام «اوپن‌سی پرو» رونمایی کرد. مارکت‌پلیسی که مهم‌تر از هرچیز، هیچ کارمزدی ندارد. علاوه بر کارمزد صفر، اوپن‌سی به قابلیت‌های ویژه دیگری هم مجهز شده تا محکم در برابر «بلر Blur» ایستادگی کند!

«OpenSea Pro»؛ نسخه بدون کارمزد و حرفه‌ای اوپن‌سی معرفی شد!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

«اوپن‌سی OpenSea»، بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس NFT دنیا، روز سه‌شنبه از پلتفرم «اوپن‌سی پرو OpenSea Pro» رونمایی کرد. پلتفرمی حرفه‌ای برای جذب کاربران حرفه‌ای این مارکت که اخیرا از مارکت‌پلیس «بلر Blur» به خاطر امکانات بیشتر آن از اوپن‌سی استفاده می‌کردند. اوپن‌سی پرو در واقع نسخه به‌روزشده پلتفرم «جم Gem» است.

ارز دیجیتال

این محصول اوپن‌سی در واقع نسخه جدید مارکت تجمیع‌کننده (Aggregator) «جم» است. اوپن‌سی در آوریل ۲۰۲۲ این مارکت‌پلیس را خریداری کرد تا کاربرانش بتوانند از امکانات کاربردی آن برای ترید NFT استفاده کنند. اوپن‌سی با بروزرسانی “جم نسخه ۱ (v1)” به “v2” توانست اوپن‌سی پرو را تولید کند.

مدیرعامل اوپن‌سی، «دِوین فینزر Devin Finzer»، گفته:

 پلتفرم “جم” زیرساخت بنیادی اوپن‌سی پرو بوده است. اوپن‌سی پرو آپدیت بسیار خوبی نسبت به “جم v1” به شمار می‌رود.

اوپن‌سی پرو با تجمیع ۱۷۰ مارکت‌پلیس مختلف در کنار هم، باعث می‌شود کاربران از تخفیف‌های خوب مطلع باشند. یکی از قابلیت‌های کاربردی در مارکت‌پلیس‌ها، «floor sweeping» است که می‌توان از طریق آن تعداد زیادی از NFTهای یک کالکشن را یک‌جا خریداری کرد. اوپن‌سی پرو این قابلیت را به همراه قابلیت‌های کاربردی دیگری به کاربران عرضه می‌کند. قابلیت‌هایی مثل انجام تراکنش فوری، مدیریت فهرست NFTها، بهینه‌سازی گس‌فی و قابلیت‌های دیگر. قابلیت‌هایی که باعث می‌شوند اوپن‌سی پرو از دیگر مارکت‌پلیس‌ها متمایز شود. تمام این قابلیت‌ها در نسخه‌های موبایلی هم قابل استفاده خواهند بود.


بلر vs اوپن‌سی

پس از شروع به کار پلتفرم «بلر Blur» در اکتبر سال گذشته، این مارکت‌پلیس رقابت تنگاتنگی با اوپن‌سی بر سر سهم معاملات در بازار داشته‌اند. بلر از همان ابتدا هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کرد و اوپن‌سی هم برای مقابله با بلر در این زمینه، تمام کارمزدهای خودش را حذف کرد.

حالا اوپن‌سی اعلام کرده که در پلتفرم اصلی خود، کارمزدها را به همان رقم قدیمی ۲.۵٪ بازخواهد گرداند. فینزر گفته درآمد حاصل از کارمزدهای پلتفرم اصلی، در آینده صرف ارتقا و بهبود مارکت NFT خواهد شد.

جالب است که اوپن‌سی پرو درست در زمانی منتشر شده که این پلتفرم در رقابت سنگینی با بلر برای حکمرانی بر بازار NFT قرار دارد. با این حال اما دوین فینز به کاربران اطمینان داده که اوپن‌سی به همکاری خودش با بلر ادامه خواهد داد.

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mamad
Mamad
10 ماه قبل

Opensee pro

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)