0

2

ثبت درخواست حق اختراع پی‌پل برای ایجاد مارکت‌پلیس خرید و فروش NFT

اپلیکیشن پرداخت «پی‌پل PayPal» قصد دارد تا فعالیت خود در مارکت NFT را آغاز کند. این فعالیت، با ثبت درخواست «حق اختراع» پی‌پل همراه است که نشان می‌دهد این شرکت، برنامه تدوین‌شده‌ای برای فعالیت در این بازار دارد. پی‌پل در حال حاضر، نقش مهم و جایگاه تثبیت‌شده‌ای در دنیای پرداخت دارد و تصمیم آن برای ورود به بازار توکن‌های غیرمثلی، جاه‌طلبی و ریسک‌پذیری این شرکت را نشان می‌دهد.

ثبت درخواست حق اختراع پی‌پل برای ایجاد مارکت‌پلیس خرید و فروش NFT
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قسمت مهم اطلاعیه پی‌پل، همین درخواست ثبت اختراع آن برای پلتفرمی با قوانین مدون و جامع برای معاملات دارایی‌های دیجیتال از جمله NFT است. در درخواست پی‌پل آمده است که این شرکت به دنبال “ایجاد یک بستر جذاب برای خرید، فروش و معامله توکن‌های غیرمثلی‌ست”. از دیگر اهداف این پلتفرم این است که خرید و فروش NFT را برای کاربران زیادی در دنیا، راحت‌تر و قابل دسترس‌تر بکند.

تاثیر اقدام پی‌پل بر اکوسیستم NFT چه خواهد بود؟

ورود پی‌پل به این دنیا می‌تواند منجر به تغییرات و اتفاقات مهم زیادی بشود:

  • دسترسی بیشتر خواهد شد. محبوبیت و مقبولیت پی‌پل در سرتاسر دنیا می‌تواند باعث شود کاربران زیادی به فعالیت در مارکت NFT ترغیب شوند. تبلیغ یا نمایش توکن‌های غیرمثلی در پلتفرم اصلی پی‌پل، باعث معرفی این تکنولوژی به افراد زایدی در دنیا خواهد شد.
  • رابط کابری دوست‌داشتنی و جذابی برای فعالیت کاربران ایجاد خواهد شد. پی‌ پل در زمینه طراحی پلتفرم‌های جذاب برای کاربران با استفاده راحت، تخصص دارد. همین موضوع می‌تواند در پلتفرم جدید این شرکت، نقش مهمی در جذب کاربران مخنلف داشته باشد. توجه پی‌پل به راحتی کاربران در استفاده از محصول، شاید دلیلی باشد که پی‌پل را از رقبا در این بازار متمایز کند.
  • پی‌پل احتمالا کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. پشتوانه بزرگ کاربران پی‌‌پل برگ برنده اصلی این برند برای فعالیت در بازار NFT خواهد بود.
  • به مقبولیت و پذیرش بازار توکن‌های غیرمثلی افزوده خواهد شد. فعالیت پی‌ پل در این مارکت باعث می‌شود افراد بیشتری در دنیا این تکنولوژی را بپذیرند و از ان استفاده کنند. همچنین شاید باعث ترغیب بازیکنان بزرگ دیگری در دنیاهای تکنولوژی و اقتصاد به فعالیت در مارکت‌های مربوط به کریپتوکارنسی بشود.

چه مسیری در انتظار پی‌پل و کاربران خواهد بود؟

هرچند خبر درخواست پی‌پل برای ثبت اختراع خبر مهمی‌ست، اما این تازه شروع ماجراست. توسعه و راه‌اندازی یک مارکت‌پلیس NFT در پلتفرم فعلی PayPal، احتمالا با چالش‌های نظارتی و رگولاتوری مواجه شود. از طرفی جزئیات عرضه این پلتفرم و تاریخ آن همچنان مشخص نیست.

به هر حال این اقدام پی‌پل، اتفاق مهمی در دنیای NFT به شمار می‌رود. این حرکت نشان می‌دهد پی‌پل دوست دارد تا در بخش‌های مختلف کار کند و بخشی از دنیای دارایی‌های دیجیتال هم باشد.

با این حال تاثیرات واقعی و ملموس اقدام پی‌پل در ماه‌ها و شاید سال‌های آینده مشخص خواهد شد. ادغام دو دنیای دارایی‌های دیجیتال و مالی، به نظر می‌رسد ایده جذابی برای بازشدن پای بازیگران بزرگ دیگر به این دنیا باشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)