0

1

شروع میهمانی پول نو به صرف نات کوین | پاداش دوطرفه دعوت از دوستان

شروع میهمانی پول نو و دریفات بی‌نهایت نات کوین رایگان
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

2 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

صرافی ارز دیجیتال پول نو، فرصت استثنایی دریافت بی‌نهایت نات کوین رایگان را برای افراد مهیا کرده است. در این کمپین که «مهمونی به‌صرف نات کوین» نام دارد؛ کافی‌ است برای دریافت نات کوین ثبت نام کنید! سپس نات کوین‌ها به حسابتان در پول نو واریز خواهد شد. همچنین می‌توانید دوستانتان را هم با خود به میهمانی بیاورید!

به‌ازای همراهی دوستان، نات کوین بیشتری دریافت خواهید کرد. پس فرصت را از دست ندهید و با همه دوستان و همکاران و اقوام، دعوت پول نو را بپذیرید.

نات کوین رایگان در مهمونی پول نو

تا پایان تابستان ۱۴۰۳، کافی است با مطالعه راهنمای ثبت نام در صرافی پول نو در پول نو ثبت نام کنید و با دعوت از دوستان خود به ثبت نام و ساخت حساب کاربری جوایز خود را دریافت کنید. ۲۰ نات کوین جایزه هر ثبت نام است که باید آن را در پنل کاربری خود برداشت کنید.

دریافت بی‌نهایت نات کوین

جذاب‌ترین ویژگی میهمانی پول نو این است که برای دریافت نات کوین‌ها، نیز به صبر کردن تا تاریخ خاصی نیست. یعنی چیزی شبیه به ایردراپ آنی! ویژگی شگفت‌انگیز دیگر میهمانی پول نو این است که نیاز به فعالیت پیچیده‌ای ندارید. در صورت دعوت از هریک از دوستانتان به پول نو به هر کدام از شما ۲۰ نات کوین تعلق می گیرد. پاداش ریفرال شما در ازای تکمیل ثبت نام سطح سریع دوستانتان به صورت خودکار برای شما منظور خواهد شد و در بخش کیف پول شما قابل مشاهده است.

جدول دریافت نات کوین‌های رایگان به شرح زیر است:

تسکپاداش تسک
ثبت نام سطح سریع در پول نو۲۰ نات کوین
دعوت از دوستانهر نفر ۲۰ نات کوین

البته کار به همین‌جا ختم نخواهد شد! اگر هر یک از دوستان دعوت شده شما تراکنشی داشته باشند، شما به صورت دائمی ۲۵% کارمزد تراکنش‌های فرد دعوت‌شده را به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

صرافی ارز دیجیتال پول نو کلیه میم‌کوین‌های ایردراپ‌های تلگرامی را هم‌زمان با صرافی‌های معتبر جهانی لیست می‌کند. رابط کاربری صرافی به قدری ساده است که همه کاربران با چند کلیک ساده امکان فروش توکن‌ها را دارند. در صورتی‌که دوستان شما توکن‌ها را در پول نو بفروشند، پاداش شما به‌صورت آنی به کیف پولتان واریز می‌شود.

سوالات متداول

چگونه دوستانم را دعوت کنم؟

از منوی سمت راست صفحه اصلی، گزینه «دعوت از دوستان» را انتخاب کنید. سپس از کادر مربوطه، کد یا لینک دعوت خود را کپی و برای دوستان‌تان ارسال کنید.

شرایط دریافت جایزه با دعوت از دوستان چیست؟

اگر دوست‌تان توسط لینک/کد دعوت شما به پول نو وارد شود و مشخصات حساب کاربری سطح «سریع» را تکمیل کند، هم شما و هم دوست‌تان، ۲۰ واحد نات کوین دریافت می‌کنید.

آیا در دعوت دوستان محدودیتی وجود دارد؟

خیر. تعداد دوستان دعوتی از سوی شما نامحدود است و برای دریافت جایزه سقفی وجود ندارد.

برای دریافت جایزه به کدام سطح کاربری نیاز دارم؟

به منظور دریافت جایزه ثبت نام، استفاده از کد دعوت، کافی است حساب کاربری خود را به سطح «سریع» ارتقا دهید. در مطلب تفاوت سطوح کاربری در پول نو، سطوح کاربری و قابلیت‌های آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

واریز جایزه به حساب کاربری من چقدر زمان می‌برد؟

پس از انجام فرایند ثبت نام بدون احراز هویت در پول نو و ارتقا حساب به سطح کاربری سریع، ۲۰ نات کوین (NOT$) به صورت آنی به کیف پول شما واریز می‌شود.

چطور می‌توانم جوایزم را برداشت کنم؟

در حساب کاربری‌تان بخش جایزه را باز کنید و روی «دریافت جایزه» بزنید. بلافاصله جایزه ثبت نام به کیف پولتان واریز می‌شود و می‌توانید آن را در بخش «کیف پول» مشاهده کنید. پاداش‌های دعوت از دوستان به صورت خودکار به کیف پول شما واریز می‌شود. برای برداشت توکن‌ها و انتقال به کیف پول لازم است حساب خود را به سطح حرفه‌ای ارتقا دهید. در آموزش ویدئویی برداشت رمزارز در پول نو، مراحل برداشت رمزارز را شرح داده‌ایم. در صورت تمایل می‌توانید نات کوین‌های خود را در پول نو بفروشید و معادل تومان آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)