0

2

گامی دیگر در جهت پیروزی؛ آیا به‌زودی شاهد IPO ریپل و افزایش قیمت آن خواهیم بود؟

پس از پیروزی اخیر ریپل در برابر رگولاتور ایالات متحده (SEC) ، گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال عرضه عمومی اولیه (IPO) ریپل افزایش یافته ست.

IPO ریپل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پس از نزدیک به سه سال مبارزه حقوقی، دادگاه ایالات متحده در نهایت توکن XRP را یک دارایی دیجیتال غیر اوراق بهاداری اعلام کرد و بدین ترتیب ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به پیروزی دست یافت. این حکم دادگاه بُردی قابل‌توجه برای ریپل، جامعه XRP و صنعت گسترده‌تر ارزهای دیجیتال بوده است.

با این حال این حکم خوشایند دادگاه، بحث‌هایی را در مورد برنامه‌های در دست اجرای ریپل، از جمله احتمال عرضه عمومی اولیه (IPO) برانگیخته است.

به نظر چهره‌های برجسته جامعه XRP از آنجایی که ریپل از یک مانع مهم در برابر قانون‌گذار ایالات متحده عبور کرده و به دنبال آن صرافی‌های کریپتویی نیز مجدداً آن را لیست کرده‌اند، حرکت بعدی این شرکت احتمالاً IPO خواهد بود.

 IPO ریپل به چه معناست

شرکت ریپل بازیگری برجسته در صنعت بلاک چین یعنی XRP را دارد. با رفع ابهامات نظارتی پیرامون این ارز دیجیتال، یک عرضه عمومی اولیه فرصتی فراهم می‌کند تا این شرکت با استفاده از نفوذ فزاینده خود سرمایه‌گذاری کند و دامنه فعالیت خود را افزایش دهد.

IPO سرمایه‌ای قابل‌توجه برای ریپل فراهم می‌کند و اعتبار آن را به عنوان یک نهاد قانونی افزایش می‌دهد. این حرکت همچنین می‌تواند طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران، از جمله بازیگران نهادی را که به دلیل نگرانی‌های نظارتی در مورد ورود به فضای کریپتو محتاط بوده‌اند، جذب خود کند.

اگرچه ریپل رسماً مذاکرات فعلی در مورد عرضه اولیه سهام را تأیید نکرده، اما برد گارلینگهاوس Brad Garlinghouse، مدیرعامل ریپل، قبلاً به‌طور ضمنی به عرضه عمومی این شرکت اشاره کرده است.

با این حال عمومی شدن از طریق یک IPO مستلزم الزامات نظارتی و قانونی مختلفی است. پیچیدگی‌های فرآیند IPO شامل افشای مالی، بررسی دقیق و رعایت قوانین اوراق بهادار است.

زمان احتمالی IPO ریپل

جان دیتون (John Deaton)، وکیل مشهور طرفدار XRP، در مصاحبه‌ای در ماه ژوئن اعلام کرد عرضه عمومی اولیه ریپل احتمالاً یک سال پس از پیروزی کامل آن در این پرونده رخ خواهد داد. دیتون بر اساس استدلال خود به این نتیجه رسید که ارزش ریپل ممکن است به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

از سوی دیگر، لیندا جونز (Linda Jones)، کارشناس مالی وال استریت معتقد است IPO ریپل باید زمانی رخ دهد که ارزش XRP آن خیلی زیاد نشده باشد.

منبع: کریپتو بیسیک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)