0

0

راه‌‌اندازی استیبل کوین یوان چین (CNHT) در شبکه ترون توسط پلتفرم تتر

تتر (Tether) که بزرگترین مرجع صدور استیبل کوین از نظر ارزش بازار است، یوان چینی برون مرزی خود (CNHT) را به شبکه ترون (Tron) اضافه کرد.

راه‌ اندازی استیبل کوین یوان چین (CNHT) در شبکه Tron توسط پلتفرم تتر
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) ۲۰۲۲، پلتفرم تتر صادرکننده استیبل کوین فاش کرد که یوان چینی برون مرزی آن‌ها با نام CNHT اکنون در بلاک چین ترون در دسترس خواهد بود. با استفاده از لایه ترنسپورت بلاک چین ترون، Bitfinex  اولین صرافی ارز دیجیتالی خواهد بود که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در حین راه‌اندازی آن، استیبل کوین جدید یوان چین را واریز و برداشت کنند.

استیبل کوین CNHT در سال ۲۰۱۹ ایجاد شد و به یوان چین (CNH) در خارج از کشور متصل است. با معرفی CNHT در ترون، این پلتفرم به دومین بلاک چین تبدیل خواهد شد که امکان خرید، تجارت و نگهداری این توکن در آن وجود دارد. لازم به ذکر است که در ابتدا CNHT تنها به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم در دسترس بود.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) مدیر ارشد فناوری تتر، طی انتشار بیانیه‌ای جدید هیجان خود را از آوردن CNHT به اکوسیستم ترون ابراز کرد و اظهار داشت:

در زمانی که بازار کریپتوکارنسی در حال تجربه آشفتگی‌های شدید است، ما معتقدیم که بهترین راه حرکت رو به جلو و ادامه دادن به ایجاد دارایی‌های جدید است. همه چیز در تتر مانند همیشه است و ما امیدواریم که رشد و گسترش مستمر ما الهام بخش دیگران برای ادامه راه‌شان باشد.

تتر چیست و روی چه شبکه‌هایی قرار دارد؟

در حال حاضر با اضافه شدن CNHT در شبکه ترون، خانواده در حال رشد استیبل کوین تتر که شامل استیبل کوین‌های متصل به دلار آمریکا (USDT)، یورو (EURT) و پزو (MXNT) بود، در حال گسترده‌تر شدن است.

روی آوردن بلاک چین تتر به گواه اثبات ذخایر (PoR)

چند سالی است که تتر مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. این شرکت اغلب متهم است که توکن‌های استیبل کوین را بدون پشتوانه و به منظور تأثیرگذاری بر بازارهای ارزهای دیجیتال استخراج می‌کند.

با این حال ریو کالینز (Reeve Collins) بنیانگذار تتر، اخیراً این ادعاها را رد کرده و اظهار داشته است که تتر ذخایر خود را حفظ می‌کند و می‌توان از اثبات ذخیره موجود در وب سایت رسمی آنها، به بررسی دقیق این ذخایر پرداخت. خرید تتر

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد:

من شرکت را در پایان سال ۲۰۱۵ فروختم و از آن پس فعالیت این شرکت بر پایه اصول اولیه آن به‌درستی ادامه یافته است. به دلیل پتانسیل بالای موجود در تتر و اتخاذ بهترین تاکتیک‌های کاهش ریسک در این صنعت، ما در مقابل آزمون زمان به‌ خوبی مقاوت کرده‌ایم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)