0

0

کریستیانو رونالدو اولین مجموعه NFT خود را با همکاری بایننس راه‌اندازی کرد!

مجموعه CR7 NFT که به طور انحصاری در بخش NFT شبکه بایننس موجود است، اولین مجموعه از نماد‌های فوتبالی کریستیانو رونالدو خواهد بود.

کریستیانو رونالدو اولین مجموعهNFT خود را با همکاری بایننس راه‌اندازی کرد
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به عنوان بخشی از یک قرارداد انحصاری چند ساله اولین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو در روز جمعه ۱۸ نوامبر(۲۷ آبان)، توسط بایننس پیشروترین اکوسیستم بلاک چین و صرافی ارزهای دیجیتال در دسترس خواهد بود.

مجموعه ان اف تی CR7

یک ابتکار بازاریابی جهانی که شامل رونالدو هم می‌شود، از این مجموعه بزرگ پشتیبانی می‌کند. آن‌ها از طریق ارائه این مجموعه NFT قصد دارند کاربران بی شمار Web3 را به جمع میلیون‌ها دنبال‌کننده رونالدو در سرتاسر فضای مجازی بیفزایند.

هی یی (He Yi)، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد بازاریابی بایننس گفت:

ما معتقدیم متاورس و بلاک چین آینده اینترنت هستند. ما مفتخریم که با کریستیانو همکاری کنیم تا به افراد بیشتری کمک کنیم بلاک چین را درک کنند و نشان دهیم که چگونه زیرساخت Web3 را برای صنعت ورزش و سرگرمی ایجاد خواهیم کرد. 

اولین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو، که شامل هفت مجموعه انیمیشنی با چهار سطح بسیار بسیار کمیاب (SSR)، بسیار کمیاب (SR)، کمیاب (R) و نرمال است، و در ۱۸ نوامبر ساعت ۹ صبح به وقت جهانی منتشر می‌شود. هر مجموعه NFT صحنه‌ای نمادین از زندگی رونالدو را به نمایش می‌گذارد، مثلاً از شروع حرفه‌ای او با دوچرخه در سال‌های اولیه اقامت او در پرتغال.

امتیازات اضافی مالکیت CR7 NFT

مزایای منحصر بفردی در ارتباط با هر سطح کمیاب این مجموعه ان اف تی وجود خواهد داشت؛ از جمله پیام شخصی از کریستیانو رونالدو، کالاهای دارای امضای CR7 و بایننس، دسترسی تضمین‌شده به تمام دراپ‌های CR7 NFT در آینده، جعبه‌های اسرارآمیز رایگان CR7 و ورود VIP  به رویداد‌های Giveaway برای دریافت کالاهای امضا‌شده و سایر جوایز.

همه چیز در مورد مفهوم NFT | NFT چیست و چرا ارزشمند است؟

جزئیات حراج این مجموعه NFT در اکوسیستم بایننس

۴۵ عدد از با ارزش‌ترین NFTهای کریستسانو رونالدو (۵ عدد بسیار بسیار کمیاب و ۴۰ بسیار کمیاب) در بازار NFT بایننس به حراج گذاشته می‌شود. این NFTها پس از این حراج ۲۴ ساعته به بالاترین پیشنهاد قیمت فروخته خواهد شد. قیمت پیشنهادی SSR و SR به ترتیب از ۱۰،۰۰۰ و ۱،۷۰۰ استیبل کوین BUSD شروع می‌شود.

قیمت ان اف تی‌های نادر و معمولی از باقی مانده این NFTها (تعداد ۶۰۰ کمیاب و ۶ هزار معمولی) از ۷۷ استیبل کوین BUSD شروع می‌شود. علاوه بر این مشتریان جدید با پیوستن به وبسایت Binance.com و به اتمام رساندن فرآیند KYC عضویت، یک جعبه رمز و راز کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo Mystery Box) دریافت خواهند کرد.

خرید و فروش رمز ارزها

نسخه محدود NFT رونالدو را نیز ممکن است در این جعبه‌ها پیدا کنید. این جعبه‌های اسرارآمیز CR7 برای اولین ۱.۵ میلیون کاربر جدید Binance  که با کد معرف RONALDO ثبت نام کرده‌اند، در دسترس خواهد بود.

کاربرانی که در ایالات متحده در طول دوره این پیشنهاد در سایت بایننس سپرده‌گذاری می‌کنند، یک سوغات NFT رایگان از Binance.US، که شریک ایالات متحده Binance.com است، دریافت خواهند کرد. کاربرانی که سوغاتی NFT را خریداری می‌کنند، در آینده به لیست سفید برای خرید NFT های CR7 دسترسی خواهند داشت.

تولید NFTهای بیشتر

اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار مجموعه‌های بیشتری از سری NFT کریستیانو رونالدو و شاید از دیگر ستاره‌های قابل‌توجه فوتبال نیز خواهیم بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)