0

0

سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا و صرافی بایننس توافقنامه‌‌ای موقت منعقد می‌کنند

سازمان و بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و صرافی بایننس به این نتیجه رسیده‌اند در حال حاضر برای دسترسی به دارایی‌ها در این پلتفرم به طور موقت توافقنامه‌ای منعقد کنند که شامل محدود کردن دسترسی مقامات بایننس به کلیدهای خصوصی و افشای هزینه‌های تجاری شود.

عقد توافقنامه موقت بین SEC و بایننس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بایننس، بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز جمعه ۱۶ ژوئن۲۰۲۳ توافق کردند به طور موقت دسترسی به وجوه مشتریان را منحصراً برای کارمندان Binance.US محدود کنند.

بر اساس گزارش‌ها این طرح پیشنهادی که در انتظار تأیید قاضی فدرال است، برای جلوگیری از هرگونه دسترسی مقامات بایننس به کلید خصوصی کیف پول‌ها، کیف پول‌های سخت‌افزاری یا دسترسی روت به ابزارهای خدمات وب آمازون Binance.US حد و حدود تعیین کرده است. علاوه براین، در هفته‌های آینده بایننس آمریکا اطلاعات جامعی را در مورد هزینه‌های تجاری، از جمله هزینه‌های برآوردشده افشا خواهد کرد.

این توافق در پاسخ به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار که به دنبال مسدود کردن کل دارایی‌های Binance.US بوده با طی مراحل قانونی در حال انجام است. این نهاد نظارتی همچنین نگران این است که اگر این دستور منع موقت وجود نداشته باشد، امکان دارد وجوه به خارج از کشور انتقال یابند یا سوابق مهم را عمداً از بین ببرند.

نمایندگان حقوقی Binance.US با این طرز فکر شدیداً مخالفت کردند و معتقدند تحمیل چنین مسدودسازی‌ کاملی اساساً شبیه “حکم اعدام” است که لطمه بسیاری به شرکت وارد خواهد کرد.

طی جلسه‌ای در اوایل این هفته، قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، امی برمن جکسون (Amy Berman Jackson) به طرف‌های درگیر توصیه کرد به‌جای متوسل شدن به دادگاه برای صدور دستور منع، گذاشتن شرطی که هر دو طرف با آن موافق باشند، سودمندتر خواهد بود. قاضی تأکید کرد دستور منع موقت مدت محدود دو هفته‌ای دارد که ممکن است برای رسیدگی جامع کافی نباشد؛ به‌ویژه برای حجم بالای مدارک ارسالی که بالای ۴۰۰۰ صفحه است.

این توافقنامه مفاد دیگری از قبیل ایجاد کیف پول‌های کریپتویی جدید توسط Binance.US دارد که برای کارمندان سایر نهادهای بایننس در دسترس نخواهد بود. علاوه‌براین، Binance.US متعهد به ارائه اطلاعات بیشتر به SEC است و باید در تسریع این بررسی همکاری داشته باشد. لازم به ذکر است مشتریان مستقر در ایالات متحده در طول این دوره می‌توانند وجوه خود را از این صرافی برداشت کنند.

در حالی که شکایت اصلی در حال تنظیم شدن است، اگر طرفین بپذیرند، توافق پیشنهادی تا حدی دغدغه‌های SEC را مرتفع خواهد کرد. سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا اخیراً از صرافی‌های  Binance و Binance.US به دلیل معامله ارزهای دیجیتالی که اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند، ادعای ترکیب وجوه و ضعف عملیاتی شکایت کرده است. با این حال، توافقنامه پیشنهادی شکایت اصلی را در خود ندارد.

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)