0

0

هدف شیبا اینو از شمارش معکوس اخیر خود چه بود؟

حساب رسمی توییتر ارز دیجیتال Shiba Inu با آغاز شمارش معکوس ویژه، جامعه این میم کوین را سردرگم کرده و گمانه‌زنی‌های فراوانی اکنون در محافل مرتبط با بازار کریپتوکارنسی در جریان است.

آغاز شمارش معکوس ویژه شیبا اینو چه مفهومی دارد؟
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

آن‌ها در توییتر لینکی از یک وبسایت را منتشر کرده‌اند که یک تایمر شمارش معکوس همراه با تصویری از سگ شیبا اینو را نشان می‌دهد که در تاریکی از پنجره به بیرون خیره شده است.

طبیعتاً این توییت طرفداران شیبا اینو را متحیر نمود و آنها را وادار کرد تا به گمانه‌زنی برای فهمیدن نیت اصلی تیم توسعه‌دهنده این میم کوین از انتشار این شمارش معکوس، بپردازند. حساب کاربری اختصاص داده شده به SHIB در توییتی نوشت:

کمربندهای ایمنی خود را ببندید.

برخی از اعضای جامعه شیبا اینو با این استدلال که توسعه‌دهندگان آن در تلاشند تا با استخدام‌ها و شراکت‌های جدید حواس دارندگان SHIB را منحرف کنند و در عین‌ حال راه‌اندازی راه‌حل لایه ۲ Shibarium را به تأخیر بیندازند، از این اتفاق اخیر استقبال نکردند.

بااین‌حال به گفته یکی از کاربران با نام کاربری @Crypto_Noddy، راه‌حل لایه ۲ شیباریوم ممکن است به‌زودی وارد مرحله آزمایش بتا شود. اما این احتمال نیز وجود دارد که اطلاعیه اخیر آن‌ها با  Shibarium بی‌ارتباط باشد.

بسیاری از اعضا همچنین در مورد اینکه آیا این اطلاعیه می‌تواند بر قیمت توکن SHIB تأثیر بگذارد، در حال تبادل نظر هستند. میم کوین شیبا اینو نسبت بالاترین قیمت تاریخی خود در ماه اکتبر سال گذشته که ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار بود تقریباً ۹۰ درصد افت قیمت را تجربه کرده است.

هفته گذشته توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو جامعه را با یک پیام مرموز در قسمت استاتوس توییتر متحیر کرد و شایعاتی مبنی بر رخ دادن تغییرات مهمی در آینده این میم کوین را پدید آورد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)