0

1

جریمه بایننس، چراغ سبزی به ETFها خواهد بود؟ آیا باید بیت کوین بخریم؟

در گذشته یکی از مدیران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال پیشبینی کرده بود که کاهش تسلط بایننس بر روی بازار کریپتو می‌تواند باعث تایید شدن ETFهای کریپتو شود.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بسیاری از ناظران صنعت کریپتو معتقدند که تسویه حساب ۴.۳ میلیارد دلاری بایننس با ایالات متحده، آخرین مانع SEC در مقابل اجرایی شدن صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین  یا همان ETFها است.

در زمان عدم تایید ETFها تراویس کلینگ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در کمیسیون بورس و اوراق بهادار در توییتی نوشت:

هیچ شانسی وجود ندارد که این ETF در موقعیت فعلی با تسلط بایننس بر بازار تأیید شود. اگر این ETF تایید شود، بایننس یا به طور کامل از بین می رود یا نقش آن در بازار به شدت کاهش می یابد.

آیا این تسویه حساب ۴ میلیارد دلاری  راهی است که بلک راک بتواند مقادیر هنگفتی از بیت کوین را به قیمت ارزان به دست آورد؟ آیا این راهی برای حذف رقابت از بازارهای ایالات متحده درست قبل از شروع ETF ها است؟

با توجه به این سوالات و ابهامات می‌توان شروع به خرید بیت کوین به صورت پله‌ای کرد. علت آن که باید پله‌ای خرید کنید آن است که ممکن است بلک راک با ایجاد یک بازار نزولی قصد خرید بیت کوین در قیمت‌های پایین تر را داشته باشد و پس از آن ETFها تایید شوند. باید توجه داشت که در این بازار هر نوع سیاست غیراخلاقی ای وجود دارد و نباید دیدی خوشبینانه به آن داشت. در بازار کریپتو باید همیشه منتظر هر نوع واکنشی از بزرگان مارکت باشیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)