0

0

دستاورد بزرگ شیبا اینو (Shiba Inu)؛ اضافه شدن هزاران کاربر جدید!

شیبا اینو (Shiba Inu)، این رمز ارز میم کوینی، با جذب هزاران سرمایه‌گذار و علاقه‌مند جدید، دستاوردی دیگر برای خود ثبت کرد.

شیبا اینو هزاران کاربر جدید به دست آورد
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

میم کوین محبوب شیبا اینو که بعد از دوج کوین (Dogecoin) در رتبه دوم بازار میم کوین‌ها قرار دارد، شاهد رشد قابل‌توجهی در تعداد دارندگان خود ظرف یک روز آخر این هفته بوده است.

اکانت توییتری @shibaburned گزارش داده است که تا تاریخ ۱۳ نوامبر، رشد ۲۴ ساعته دارندگان میم کوین شیبا اینو در مجموع به ۸۰۰۰ کاربر رسیده است. تعداد کل دارندگان آن اکنون ۱،۲۵۹،۶۱۰ نفر است.

نرخ سوزاندن (Burn Rate) توکن شیب (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶۴ درصد افزایش یافته و در مجموع ۲۳،۸۲۳،۱۴۹ میم کوین تنها در یک تراکنش به کیف پول‌های غیرقابل مصرف منتقل شد.

بر اساس داده‌ها سوزاندن هفتگی شیب در هفت روز گذشته چندان هم خوب نبوده است، زیرا تنها ۹۹،۷۷۴،۷۳۱ سکه SHIB نابود شد.

ارز شیبا چیست؟ + هر آنچه باید از این ارز بدانیم!

خرید و فروش رمز ارزها

طبق ارقامی که توسط سایت CoinMarketCap به اشتراک گذاشته شده است، درحال‌حاضر SHIB  با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۰۳۸ دلار به ازای هر توکن معامله می‌شود. در هفته گذشته قیمت این میم کوین نزدیک به ۲۵ درصد کاهش یافته است و به پایین‌ترین سطح خود در مقدار ۰.۰۰۰۰۰۷۹۳ دلاری که این توکن در اوایل سال جاری به آن رسیده بود، نزدیک شد.

از آنجایی که پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX در روز جمعه، قیمت‌ها در بازارهای کریپتوکارنسی به‌شدت کاهش یافت، دو نهنگ ناشناس تعداد ۱,۰۶۰,۵۹۴,۹۱۴,۰۴۸ و ۱۲۱,۸۲۳,۶۷۸,۷۱۳ SHIB را به صرافی‌های Coinbase و OKEx فرستادند تا آن را بفروشند. این منابع عظیم SHIB  با هم نزدیک به ۱۱ میلیون دلار ارزش دارند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)