0

0

دلیل راکد ماندن نرخ توکن‌سوزی شبکه شیبا اینو!

نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو پس از اینکه قیمت آن از بالاترین سطح خود معکوس شد و به سطح قیمتی که در اوایل فوریه شاهد آن بودیم بازگشت، در شبکه ثابت مانده است. یکی از دلایل اصلی کاهش فعالیت این شبکه و ثابت ماندن نرخ توکن‌سوزی آن، فقدان محرک‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف صنعت کریپتو است.

دلیل راکد ماندن نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

منظور از نرخ توکن‌ سوزی، تعداد توکن‌هایی است که در شبکه بلاک چین از گردش خارج می‌شوند. نرخ توکن‌ سوزی شیبا به دلیل عدم فعالیت شبکه کاهش قابل‌توجهی داشته است. این عدم فعالیت می‌تواند به این معنی باشد که یا افراد کمتری از شبکه استفاده می‌کنند، یا اینکه این توکن جذابیت خود را برای سرمایه‌گذاران از دست داده است.

ارز دیجیتال

قیمت شیبا اینو در اوایل امسال افزایش یافت و به نظر می‌رسید که قرار است به بالاترین حد خود برسد. با این حال، قیمت آن خیلی زود از بالاترین سطح خود پایین آمد و از آن زمان تاکنون در تلاش برای صعودی دیگر است. این عدم حرکت قیمت به رکود نرخ توکن‌سوزی در شبکه کمک کرده است.

یکی از دلایل اصلی فقدان حرکت قیمتی شیبا اینو، نبود محرک‌هایی است که با هیچ یک از حوزه‌های صنعت کریپتو مرتبط نیستند. زیرا توکن‌های دیگری که در ماه‌های اخیر شاهد رشد قابل‌توجهی از آنها بوده‌ایم، به حوزه‌هایی مانند Ordinals، ZK rollup و سایر روندهای صنعت کریپتو ارتباط داشتند. این توکن‌ها مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفتند که به رشد آنها هم کمک کرد.

شیبا اینو هیچ ویژگی خاص یا برنامه‌ای ندارد که آن را از سایر میم کوین‌های موجود در بازار متمایز کند. اگرچه جامعه‌ای پرشور دارد و توانسته موفقیت‌هایی در جلب‌توجه رسانه‌ها و عموم کسب کند، اما فاقد محرک‌های اساسی است که بتواند به رشد بلندمدت آن کمک کند.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)