0

0

راه‌اندازی پورتال Shibarium و هشدار به معامله‌گران کریپتویی!

تیم سازنده شیباریوم، به‌تازگی پورتالی را منتشر کرده که به پذیرش هرچه بیشتر این شبکه جدید کمک خواهد کرد.

راه‌اندازی پورتال Shibarium
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پورتال «Join Shibarium» بدین منظور طراحی شده تا مرکزی برای توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محتوا، صاحبان مشاغل و جویندگان کاری باشد که به دنبال مشارکت در اکوسیستم Shiba Inu هستند.

توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین شیبا اینو، شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) امیدوار است که این سایت جدید کار را برای هر کسی که به دنبال ساخت محصول در Shibarium است، آسان‌تر کند.

در حالت ایده‌آل، این سیستم ورودی به ما این امکان را می‌دهد که بهترین پروژه‌ها را پیدا کرده و آنها را با کسانی که که می‌توانند کمک‌رسان یا خواهان شرکت در چنین پروژه‌هایی هستند، پیوند دهیم. با این سیستم می‌توان به این ارتش دسترسی داشت و این فرآیند سازماندهی‌شده را حفظ کرد.

می‌توان دسترسی شیباریوم به شرکت‌های حرفه‌ای را افزایش داد و روابط خود را با مشاغلی که در گذشته با آن‌ها در ارتباط بودیم از نو تعریف کنیم. در کل، به ما در پیدا کردن اعتبارسنج‌های مناسب کمک خواهد کرد.

بلاک چین شیباریوم به گونه‌ای طراحی شده که مشابه دیگر راه‌حل‌های مقیاس‌‌پذیری لایه ۲ مانند پالیگان (MATIC) باشد.

این شبکه جدید به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد توکن‌های سفارشی را در اکوسیستم Shiba Inu می‌دهد. همچنین قرار است سرعت تراکنش‌ها را به طور قابل توجهی بالا ببرد و گس فی شبکه را نیز کاهش دهد.

خرید ارز دیجیتال

در همین حال که نسخه بتای Shibarium در حال راه‌اندازی است کوساما به معامله‌گران ارزهای دیجیتال هشدار می‌دهد نسبت به توکن‌های جدیدی که در این شبکه نوپا ساخته می‌شوند، محتاط باشند.

تذکر مهم: در مدت زمان راه‌اندازی نسخه بتا، همه توکن‌ها و محصولات موجود در این شبکه فقط برای اهداف آزمایشی هستند. مواظب باشید تا زمان راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم مورد کلاهبرداری قرار نگیرید و هر چیزی را که در شیباریوم پیدا می‌کنید، خریداری نکنید.

طبق انتظارات، نسخه بتا شیباریوم به احتمال زیاد هفته آینده منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه رسمی آن هنوز مشخص نشده است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)